در راستا تحقق اهداف تفاهم نامه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی از پرداخت مالیات معاف شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در راستا تحقق اهداف تفاهم نامه ی این واحد با سازمان منطقه آزاد تحاری صنعتی انزلی از پرداخت مالیات معاف شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در راستا تحقق اهداف تفاهم نامه ی این واحد با سازمان منطقه آزاد تحاری صنعتی انزلی از پرداخت مالیات معاف شد.
azad-noبا پیگیری ها ی مستمر ریاست واحد بندرانزلی و در راستای تفاهم نامه ی این واحد با سازمان منطقه آزاد انزلی و با اخذ مجوز مربوطه کارکنان و اعضای هیات علمی و کلیه فعالیت های اقتصادی در این واحد آموزشی از معافیت مالیاتی برخوردار شدند.
گفتنی است چندی پیش از سوی این سازمان دو دستگاه ایستگاه انتظار اتوبوس به منظور رفاه حال دانشجویان ساخته شده و تهیه و زیبا سازی بلوار بزرگراه روبرو دانشگاه ، تامین دور برگردانی مناسب و برگزاری مراسم و سمینارهای فرهنگی علمی مشترک از برنامه های بعدی سازمان تجاری صنعتی منطقه آزاد انزلی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی است .
لازم به ذکر است در آذرماه سال جاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت و همچین ایجاد دوره های مشترک در راستای تجاری سازی علم ، تفاهم نامه ی پیوند علم و صنعت را امضا کرده بودند .
گفتن است دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی در محدوده منطقه آزاد قرار گرفته است.

Share