در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسکری(ع) اتفاق افتاد:

داعش یکی دیگر از سرداران ایرانی را به شهادت رساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سیدرضا حسینی مقدم، شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در شهر سامرا به شهادت رسید.این شهید بزرگوار برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسکری(ع) به شهادت رسیده است.

داعش یکی دیگر از سرداران ایرانی را به شهادت رساند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سیدرضا حسینی مقدم، شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در شهر سامرا به شهادت رسید.

داعش یکی دیگر از سرداران ایرانی را به شهادت رساند+تصاویراین شهید بزرگوار برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسکری(ع) به شهادت رسیده است.
«محمد رضا حسینی مقدم» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) و درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت رسیده است.

طبق وصیت این شهید والامقام در قبرستان وادی السلام شهر نجف اشرف به خاک سپرده شد.

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده در اقدامات نظامی در عراق و سوریه مشارکت نخواهد کرد اما همچنان به ارائه مشاوره دفاعی و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این دو کشور در مبارزه با داعش ادامه می‌دهد.

ایران از‌‌ همان آغاز پیشروی‎های داعش در عراق نسبت به بسیج فوری نیروهای مردمی در این کشور اقدام کرد و شماری از جوانان ایرانی نیز به صورت داوطلب در جنگ با تکفیری‌ها و دفاع از مقدسات اسلامی به عراق رفته‌اند.
پیش از این شهدایی مانند شهید تقوی که مستشار نظامی ایران در سامرا بود توسط تک تیراندازان داعشی در شهر سامرا در دفاع از حرم امام حسن عسکری(ع) به شهادت رسیده بودند.

داعش یکی دیگر از سرداران ایرانی را به شهادت رساند+تصاویر

/مشرق

Share