خودروی چینی با آپشن خیلی خاص!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت خودروسازی چینی کانسپت GAC یک خودروی الکتریکی جدید با قابلیت رانندگی خودکار را با عنوان WitStar در نمایشگاه اتومبیل دترویت معرفی کرده است که در صورتی که طرحان عملی شود می‌تواند رقیبی جدی برای خودروهای تسلا و اتومبیل خودکار گوگل باشد. این خودروی کراس اوور یر روی پلتففرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت خودروسازی چینی کانسپت GAC یک خودروی الکتریکی جدید با قابلیت رانندگی خودکار را با عنوان WitStar در نمایشگاه اتومبیل دترویت معرفی کرده است که در صورتی که طرحان عملی شود می‌تواند رقیبی جدی برای خودروهای تسلا و اتومبیل خودکار گوگل باشد.

این خودروی کراس اوور یر روی پلتففرم سدان طراحی شده و موتورهای الکتریکی آن از طریق باتری ۱۳ کیلواتی تغذیه می‌شوند. علاوه بر موتور الکتریکی یک موتور بنزینی ۱ لیتری ۴ سیلندر نیز به قوای محرکه این خودرو کمک می‌کند. همان‌طور که اشاره شد WitStar مجهز به سیستم هدایت خودکار نیز است که نیازی به دخالت راننده در هنگام حرکت ندارد.

یکی از جالب‌ترین خصوصیان این خودرو قرارگیری یک آکواریوم کوچک در داخل کابین خودرو برای سرنشینان است. آپشنی که شاید در هیچ خودروی دیگری نمونه آن را ندیده باشید!
۱۵۸۰۰۶_۷۵۵ ۱۵۸۰۰۷_۷۰۷ ۱۵۸۰۰۸_۵۲۶
/بازار خبر

Share