سخنگوی شورای شهر رشت حاشیه ساز شد

خروج فرانک پیشگر از جلسه کمیسیون فرهنگی در اعتراض به حضور امیرحسین علوی !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرانک پیشگر، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در اعتراض به حضور یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی صحن جلسه را ترک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرانک پیشگر، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در اعتراض به حضور یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی صحن جلسه را ترک کرد.

pishgarوی در اعتراض به حضور امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه وی عضو کمیسیون فرهنگی نیست و نباید در جلسات شرکت کند، صحن جلسه  را ترک کرد.

امیر حسین علوی در پاسخ به اعتراض عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مطابق قانون شوراهای اسلامی اعضای شورای اسلامی می‌توانند در تمام جلسات کمیسیون‌های شورا حضور یابند خطاب به پیشگر گفت: مطابق قانون و آیین‌نامه‌های شوراهای اسلامی اعضای شورا می‌توانند در جلسات کمیسیون‌هایی که عضو آن نیستند نیز حضور یابند.

وی تصریح کرد: طبق قانون اعضای شورای اسلامی می‌توانند در جلسات کمیسیون‌ها حتی به اظهارنظر نیز بپردازند اما حق رای ندارند.

کاهش بودجه پیشنهادی ۹۴ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت
علیرضا قانع بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: امسال بودجه پیشنهادی شهرداری رشت در دوبخش نقدی و غیر نقدی مطرح شده است.

وی افزود: بودجه سال ۹۳ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مصوب شد که تمام نقدی بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، ادامه داد: کل بودجه پیشنهادی برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در سال ۹۴ مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بودجه غیر نقدی پیش‌بینی شده است.

وی با ابراز نارضایتی از بودجه پیشنهادی برای سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم از بودجه پیشنهادی در صحن شورای اسلامی شهر رشت دفاع خوبی صورت گیرد.

قانع با اشاره به کاهش بودجه برای برگزاری برنامه‌های مناسباتی تصریح کرد: در سال ۹۳ برای برنامه‌های مناسبتی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده بود که در بودجه پیشنهادی سال ۹۴ این مبلغ به ۴۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به اندازه بودجه مصوب توانایی فعالیت می‌شود، گفت: هر اندازه برای سازمان بودجه در سال آینده مصوب شود به همان اندازه قادر به انجام ماموریت‌های محوله می‌شود.

/فارس

 

Share