گفتگوی نماینده مردم رشت با مسیح علینژاد خبرنگار ضد انقلاب

خاتمی فتنه گر است و علیه نظام شورش کرده و باید ممنوع التصویر شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی نزاد در گفتگو با مسیح علی‌نژاد خبرنگار آمریکانشین می گوید:خاتمی به دلیل اینکه جزو سران فتنه است خود به خود نباید تصویرش از صدا و سیما پخش شود و این مسئله در سطح دنیا کاملا مسبوق به سابقه است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسیح علی‌نژاد، خبرنگار ضد انقلاب و مدیر کمپین آزادی های یواشکی، گفتگویی تلفنی با جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در دوره‌های هشتم و نهم مجلس درباره ممنوع‌التصویر شدن رییس‌جمهور اسبق ایران، انجام داده است که فایل صوتی آن در اینترنت وجود دارد. کوچکی‌نژاد در این گفتگو می‌گوید در آمریکا هم مقامات اگر فتنه کنند، ممنوع التصویر که خوب است، آنها را زندانی و ممنوع الملاقات می‌کنند.کوچکی نژاد در بخش دیگری از گفتگوی خود با این خبرنگار فراری تائید می‌کند که سیاست نظام در حال حاضر نرمش با آمریکاست و در این سیاست نامه‌نگاری بین رهبران دو کشور امری عادی محسوب می‌شود.

گفتگوی نماینده مجلس با مسیح علینژاد

گفتگوی نماینده مجلس با مسیح علینژاد

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ابتدای این تماس تلفنی خبرنگار آمریکانشین خود را به نماینده مردم رشت معرفی می کند و می گوید:«من مسیح علینژاد ,خبرنگار هستم و می خواستم در صورت موافقت با شما گفتگویی داشته باشم»
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس و نائب رییس کمیسیون آموزش پس از شنیدن این جمله می گوید:«از کدام کشور تماس می گیرید؟» که در علینژاد در پاسخ به این سوال می گوید:«من در آمریکا زندگی می کنم.هم اکنون رهبری جمهوری اسلامی ایران به اوباما نامه نوشته است و من فکر کردم که شما با یک خبرنگار ایرانی که مقیم آمریکا است بخواهید که مصاحبه داشته باشید»
کوچکی نژاد بعد از شنیدن اظهارات وی می گوید:« من هم به شما حرفی نزده ام و گفتم که با شما مصاحبه می کنم»در ادامه علینژاد خطاب به نماینده مردم رشت می گوید:«پس شما مشکلی با این ندارید که بخش هایی از مصاحبه شما  در شبکه «من و تو» و یا تلویزیون های خارج از کشور از روی سایت شخصی من برداشته و پخش شود؟»
کوچکی نژاد بعد از شنیدن این بخش از اظهارات این خبرنگار فراری اعلام می دارد:«آنها این مصاحبه را از روی سایت شما بر نمی دارند چون سخنان من کاملا بر ضد آنهاست»
در ادامه مسیح علینژاد می پرسد:آقای محسنی اژه ای گفته اند که آقای خاتمی باید ممنوع التصویر شود.ارزیابی شما چه است که چهره های نظام طرد می شوند؟

جبار کوچکی نژاد در پاسخ به این سوال می گوید:« خاتمی به دلیل اینکه جزو سران فتنه است خود به خود نباید تصویرش از صدا و سیما پخش شود و این مسئله در سطح دنیا کاملا مسبوق به سابقه است.کسانیکه علیه نظام حاکم یک کشور حرکت می کنند و مردم را دعوت به قیام کرده و خون مردم را می ریزند در همان آمریکایی که شما زندگی می کنید این افراد در زندان هستند و نه تنها آنها را ممنوع التصویر می کنند بلکه این افراد ممنوع الملاقات هم هستند»
در ادامه علینژاد می گوید از شما می خواهم یک نمونه از روسای جمهور یا نخست وزیر آمریکا را نام ببرید که در حبس خانگی یا ممنوع التصویر باشند؟
کوچکی نژاد با شنیدن این اظهارات علینژاد می گوید:خیلی از افراد در جهان وجود دارند نه تنها در آمریکا بلکه در خارج از کشور نیروهای آمریکایی در زندان هستند.مگر آقای محمد مرسی هم اکنون در زندان نیست؟! مطمئنا اگر زمانش برسد این افراد دادگاهی خواهند شد.شما خودتان به عنوان یک خبرنگار می دانید که جرم این افراد زندان ممنوع الملاقات بوده است.اما هم اکنون این افراد در کنار خانواده های خود زندگی می کنند و از این بابت باید خدا رو شکر کنند که نظام فعلا رافت نشان داده و آنها را در خانه هایشان حصر کرده و از جانشان محافظت می کند تا کشته نشوند.
در این میان مسیح علینژاد خبرنگار آمریکانشین شبکه من و تو سعی می کند با زیرکی خاصی مردم را در تقابل با نظام نشان دهد و خطاب  به کوچکی نژاد می گوید:آیا شما فکر می کنید افکار عمومی سخنان شما را بپذیرد؟
کوچکی نژاد در پاسخ به این سوال می گوید:بار دیگر باید بگویم که هر زمان که وقتش برسد یقینا قوه قضائیه این افراد را محاکمه می کند و هیچ ترسی هم از این قضیه ندارد.
این خبرنگار ضد انقلاب بعد از این اظهارات با فرافکنی سعی دارد که پاسخ نامه رهبر معظم انقلاب به نامه نگاری های متعدد اوباما رییس جمهور آمریکا به ایشان را ضعف جلوه دهد.
نماینده مردم رشت در پاسخ به این اظهار نظر مدیر کمپین ضد فرهنگی آزادی های یواشکی می گوید:سیاست نظام در حال حاظر نرمش قهرمانانه است.رییس جمهور آمریکا ده بار نامه نوشته است و بر این اساس پاسخ رییس جمهور آمریکا نیز داده شده است و اخیرا رهبر انقلاب نامه ای به جوانان آمریکا و اروپا نیز نوشته اند.

مسیح علینژاد به یکباره این بحث را به میان می کشد که اگر رییس جمهور آمریکا به جوانان ایران نامه دهد واکنش شما چیست؟
کوچکی نزاد می گوید:هیچی…آزادند.این همه شبکه وجود دارد و می توانند آنها هم نامه بدهند.
این خبرنگار ضد انقلاب در واکنش به این نظر کوچکی نژاد می گوید که «چگونه آقای اوباما آزاد است نامه بدهد اما رییس جمهور اسبق ایران آزاد نیست؟»که با پاسخ نماینده مردم رشت مواجه می شود و کوچکی نژاد می گوید:«برای اینکه او فتنه گر است و علیه نظام شورش کرده است».

Share