حمله توییتری اعراب علیه ایران با هشتگ«ایران دشمن ماست»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از شب گذشته، کمپین وسیعی علیه ایران در شبکه اجتماعی توییتر به راه افتاده است. انتخاب نوشت:از ساعات پایانی جمعه شب و همزمان با پیروزی انقلابیون در یمن، کمپینی بزرگ علیه ایران آغاز شده است. این کمپین با هشتگ «ایران دشمن ماست» در ساعت ۸ به وقت سوریه توسط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از شب گذشته، کمپین وسیعی علیه ایران در شبکه اجتماعی توییتر به راه افتاده است.

۸۲۱۰۱_۴۵۱انتخاب نوشت:از ساعات پایانی جمعه شب و همزمان با پیروزی انقلابیون در یمن، کمپینی بزرگ علیه ایران آغاز شده است.

این کمپین با هشتگ «ایران دشمن ماست» در ساعت ۸ به وقت سوریه توسط برخی از چهره های افراطی عرب کلید زده شد.

هشتگ «ایران دشمن ماست» در طول ساعات گذشته، بیش از ۸۰ هزار بار در توییتر توسط کاربران عرب منتشر شده است.

برخی از فعالین خبری در توییتر، تندروها در کشورهای عربی خلیج فارس، تبعید شدگان سوری، اخوان المسلمین و منافقین را عاملان این کمپین ضدایرانی معرفی کرده اند.

احمد موفق زیدان رئیس دفتر شبکه الجزیره در پاکستان و از حامیان اخوان المسلمین، از جمله افرادی است که در تشکیل این کمپین ضدایرانی نقش ویژه ای ایفا کرده است.

براساس این گزارش، شخصیت ها و چهره های مشهور و مستقل عرب حاضر به پیوستن به این کمپین نشده اند.

علی هاشم خبرنگار ارشد شبکه ی عرب زبان المیادین ضمن انتقاد از این کمپین ضدایرانی در صفحه ی توییتر خود، خواستار مقابله و توقف این کمپین شد.

وی در ادامه نوشت: ایرانیان برادرمان ما هستند.

همچنین، تیزیانا سیواردینی روزنامه نگار ایتالیایی در صفحه ی توییتر خود در این رابطه نوشت: مخالفان توافق هسته ای، اکنون را بهترین زمان ممکن برای تبلیغات علیه توافق جامع یافته اند.

پیشنهاد تشکیل کمپین توسط ایرانیان

در همین حال، یک کارشناس مسائل بین المللی گفت: کمپین «ایران دشمن ماست» پروپاگاندای اسرائیلی ها علیه ایران است، آنها از اعتقادات پان عرب ها در این ماجرا سوء استفاده کرده اند.

وی افزود: جا دارد که در مقابل این حرکت صهیونیستی، کمپینی از سوی ایرانیان نیز تشکیل شود که ضمن تاکید بر مودت و دوستی با برادران عرب، نسبت به تبعات و جریان سازی های مشکوک، موهن و کذب هشدار داده شود.

Share