لاهوتی در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

حل مشکل پرداخت اعتبارات بهزارعی چایکاران با دستور دکتر نوبخت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با قدرانی از نوبخت, از رفع مشکل پرداخت به زراعی چایکاران خبر داد و افزود:اخیرا یکی از کارشناسان پیشنهاد کرده بود که با تشکیل صندوق تعاون به زراعی چای پرداخت شود اما دکتر نوبخت دستور دادند که این مشکل برطرف شود و دیگر از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال های گذشته یارانه چای از محل سر جمع یارانه های بودجه پرداخت می شد تصریح کرد:با حضور دکتر نوبخت در دولت و تلاش های ایشان یارانه چای کشور برای اولین بار دارای ردیف بودجه اختصاصی شد.
lahooti_8733 (1)
عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا به اشاره به حُسن اختصاص ردیف بودجه مستقل برای چای عنوان کرد:در سال های گذشته همواره در پرداخت ها تاخیر وجود داشت که این مساله نگرانی مردم و مسئولان را موجب می شد اما با ردیف دار شدن بودجه شاهد این بودیم که در سال جاری پرداخت ها در کمال آرامش صورت گرفته است.
لاهوتی با بیان اینکه قبلا به چایکاران بصورت مساعده پرداخت می شده اما اختصاص رقم ۶۰ میلیارد تومان به بهزراعی در تاریخ بی نظیر است اظهار کرد:دکتر نوبخت در اختصاص این بودجه نقش زیادی داشتند و جلسات مشترک زیادی در این خصوص برگزار شده است.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با قدرانی از نوبخت, از رفع مشکل پرداخت بهزراعی چایکاران خبر داد و افزود:اخیرا یکی از کارشناسان پیشنهاد کرده بود که با تشکیل صندوق تعاون به زراعی چای پرداخت شود اما طی جلسه ای که با دکتر نوبخت داشتیم ایشان دستور دادند که سازمان چای کشور مسئول پرداخت بهزراعی چایکاران شود .

وی در ادامه افزود:با این دستور مشکل برطرف شده و دیگر از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

Share