ملی پوشان پس از بازگشت به ایران چه گفتند:

حق‌مان رفتن به مراحل بالاتر بود/داور استرالیایی دل ملت را شکست/شرمنده مردم شدیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا جهانبخش پس از بازگشت تیم ملی از استرالیا با دفاع از عملکرد تیم ملی گفت: در این جام خیلی خوب بازی کردیم و حق‌مان رفتن به مراحل بالاتر بود ولی متاسفانه کارمان با عراق به ضربات پنالتی کشید و در پایان بخت با ما یار نبود و از دور رقابت‌ها کنار رفتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت از مسابقات شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت ها ی آسیا در فرودگاه امام خمینی(ره ) مورد استقبال قرار گرفت.

جهانبخش:حق‌مان رفتن به مراحل بالاتر بود

 علیرضا جهانبخش پس از بازگشت تیم ملی از استرالیا در جمع خبرنگاران در فرودگاه بین‌المللی با دفاع از عملکرد تیم ملی گفت: در این جام خیلی خوب بازی کردیم و حق‌مان رفتن به مراحل بالاتر بود ولی متاسفانه کارمان با عراق به ضربات پنالتی کشید و در پایان بخت با ما یار نبود و از دور رقابت‌ها کنار رفتیم.

 وی درباره عملکرد خود در این جام نیز خاطرنشان کرد: مطمئنا به عنوان یک فوتبالیست از عملکرد خودم راضی نیستم و فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر از این باشم. دیدگاه کی‌روش استفاده از بازیکنان جوان بود و من هم سعی کردم در دقایقی که در بازی حضور داشتم بهترین فرم خودم را ارائه کنم.

 جهانبخش با اشاره به این که تمام اعضای تیم یکدل و یکپارچه در این جام حضور پیدا کردند، افزود: همین یکپارچگی و همدلی باعث شد تا مردم از کار ما راضی باشند و فکر می‌کنم با این کار توانستیم دل مردم را شاد کنیم. من از همه هواداران تشکر می‌کنم که سعی می‌کنند پشتیبان ما باشند.

 مهاجم تیم ملی درباره عملکرد کی‌روش نیز اضافه کرد: فکر می‌کنم این یکدلی و یکپارچگی که در میان بچه‌ها بود به خاطر حضور کی‌روش در کادر فنی بود. مردم نیز از او راضی‌اند و می‌خواهند کی‌روش در تیم ملی بماند.

آزمون: تیم ملی با بدشانسی کامل رو به رو شد

۱۴۲۲۲۹۱۸۲۲۹۹۳_erfan khoshkhoo-13

 سردار آزمون که به همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور داشت، پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از استرالیا گفت: از کی‌روش تشکر می‌کنم که به ما جوان‌ها کمک کرد و با بازی دادن به ما، ما را تشویق کرد که به پیشرفت فکر کنیم. ان شاءالله ۴ سال بعد بازی های خوبی را در جام ملت‌ها انجام می‌دهیم.

او درباره مصدوم شدنش در بازی با قطر نیز گفت: قبل از بازی‌ها پزشکان گفته بودند که پایم کمی مشکل دارد ولی تا جایی که می‌توانستم برای تیم ملی بازی کردم.

آزمون همچنین گفت: ما همه تلاشمان را انجام دادیم و حالا دیگران هستند که باید خوب یا بد بودن عملکردمان را بررسی کنند. تیم ملی می‌توانست بهتر از اینها نتیجه بگیرد اما ما با بدشانسی کامل روبرو شدیم.

امیری: شرمنده مردم شدیم

ملی پوش فوتبال ایران گفت: شرمنده مردم شدیم که نتوانستیم تیم ملی را به جایگاهی که استحقاقش را داشت برسانیم.

 وحید امیری پس از بازگشت از استرالیا به همراه تیم ملی فوتبال درباره حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ گفت: تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت ولی متاسفانه نتوانستیم به جایگاهی که استحاقش را داشتیم برسیم و شرمنده مردم شدیم. ان شاالله در میادین بعدی جبران می‌کنیم.

 او درباره دیدار با عراق نیز گفت: تیم ما در آن بازی خوب کار می‌کرد اما ناداوری باعث شد وضعیت ما بد شود. می‌توانستیم به راحتی ۳ یا ۴ گل به عراق بزنیم.

 امیری که پنالتی آخر ایران را از دست داد درباره آن لحظات گفت: در آن زمان تنها من و قوچان نژاد برای پنالتی زدن مانده بودیم که قسمت شد من این کار را بکنم که شرمنده مردم شدم آن شب هم تا صبح خواب نداشتم و متاسفانه AFC هم شکایت ما را قبول نکرد.

خانزاده: داور استرالیایی دل یک ملت را شکست

مدافع ملی پوش پرسپولیس با دفاع از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: صددرصد باید کی‌روش را نگه داریم و او باید ۱۰ سال در فوتبال ما کار کند تا باعث رشد و پیشرفت آن شود.

  محمدرضا خانزاده درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا گفت: ما همه کار کردیم و دیدید که چگونه داور فینال را از ما گرفت. بازیکنان همه یکدل بودند و نمایش بسیار خوبی داشتند و تنها با یک اشتباه – که خدا کند اشتباه بوده باشد – از دور رقابت‌ها حذف شدند. به نظرم می‌توانستیم به راحتی یک پای فینال باشیم اما داور کاری کرد که دل یک ملت را شکست.

 مدافع راست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید اگر هوشمندانه تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم بر عراق پیروز شویم، خاطرنشان کرد: به هر حال همه تیم‌ها پیشرفت کردند و ما هم بازی بسیار خوبی را مقابل عراق به نمایش گذاشتیم و دیدید که چگونه پس از خوردن هر گل با یکدلی و تلاش زیاد بازی را به تساوی می‌کشاندیم.

خانزاده در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش باید در تیم ملی حفظ شود، گفت: ۱۰۰ درصد باید او را حفظ کنیم و اصلا چنین سوالی نباید پرسیده شود. همه می‌دانند که کی‌روش در تیم ملی چه کار کرده است. معتقدم باید ۱۰سال با کی‌روش کار کنیم تا او باعث رشد و پیشرفت فوتبال ما شود.
/ایسنا

Share