جوانمرد گیلانی به آرزوی دیرینه اش می رسد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا«اکبر جوانمرد» موزع با سابقه نشریات در گیلان با کمک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آرزوی دیرینه خود خواهد رسید. صبح امروز دوشنبه ۲۰ بهمن، اکبر جوانمرد که ۴۰ سال از عمر خود را برای توزیع نشریات با دوچرخه سپری کرده است در دفتر کار مدیرکل فرهنگ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا«اکبر جوانمرد» موزع با سابقه نشریات در گیلان با کمک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آرزوی دیرینه خود خواهد رسید.
صبح امروز دوشنبه ۲۰ بهمن، اکبر جوانمرد که ۴۰ سال از عمر خود را برای توزیع نشریات با دوچرخه سپری کرده است در دفتر کار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حضور یافت.

جلسه-تقدیر-از-اکبر-جوانمرد-موزع-با-سابقه-نشریات-در-گیلان-۱وی در این دیدار گفت: طی سال های متمادی در برف و باران و آفتاب داغ، کارم توزیع نشریات سراسری در بین دکه های مطبوعاتی بود و همیشه آرزو داشتم به پابوس امام رضا (ع) بروم.

جوانمرد با اشاره به ارادت خود به امام هشتم (ع) گفت: در سالهای گذشته از سوی مسئولان، قول هایی در این خصوص به من داده شده بود اما هیچگاه این وعده ها محقق نشد.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این دیدار با اشاره به سختی کار جوانمرد و تردد وی با دوچرخه در طول سالیان زیاد، گفت: همه ما تجربه دوچرخه سواری داریم اما به آن دقت نکرده ایم.

وی تصریح کرد: اولین باری که دوچرخه را به حرکت در می آوریم آن روزی است که به دورتر از چرخ دوچرخه نگاه می کنم؛ در زندگی هم همین ماجرا حکم فرماست که باید برای حرکت، به دور دست ها نگاه کرد.

فاضلی با اشاره به توزیع روزنامه از سوی جوانمرد، گفت: شما آگاهی را به دست مردم می رسانید و این افتخاری برای ما متولیان فرهنگی است که در خدمت شما باشیم.

در این جلسه، از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هزینه سفر به مشهد مقدس به اکبر جوانمرد اهدا شد تا این موزع با سابقه نشریات در استان به آرزوی دیرینه اش برسد.

Share