جلسه هیات حل اختلاف و داوری شهرکهای صنعتی استان گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت:رشد و پویایی صنعت استان و حل مشکل اشتغال با حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی میسر خواهد شد .  طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : ۳۴ قرارداد متعلق به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان گیلان که دارای دیون و فاقد پیشرفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت:رشد و پویایی صنعت استان و حل مشکل اشتغال با حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی میسر خواهد شد .
i9m0l140 طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : ۳۴ قرارداد متعلق به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان گیلان که دارای دیون و فاقد پیشرفت فیزیکی و راکد بودند در جلسه هیات حل اختلاف و داوری با حضور مدیرت حقوقی و نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مورد رسیدگی و اتخاذ رای قرار گرفتند .
وی در ادامه بیان داشت : این جلسه به مدت ۲ روز برگزار شد و ۳۴ قرارداد مورد بررسی قرار گرفت که ۳ قرارداد فسخ و ما بقی قراردادها مورد اصلاح یا مهلت و پرداخت دیون مالی قرار گرفت .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : ۳ قرارداد فسخ شده از جمله زمینهای صنعتی بودند که سالها به صورت راکد رها شده بوده و با فسخ این قراردادها امکان حضور صنعتگران جدید و البته واقعی در استان ایجاد خواهد شد ، همانند ۲ واحد صنعتی که در شهرک صنعتی بندر انزلی توسط مشاور ارشد رئیس جمهور مورد بازدید قرار گرفتند ، دو واحد صنعتی که توانستند برای بیش از ۷۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال نمایند .
وی در رفع مسائل اشتغال و حمایت از صنعتگران بیان داشت : باید حداکثر استفاده از ظرفیتهای موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گیرد و از آنها حمایت شود زیرا با این اقدام بسیاری از مشکلات بخش اشتغال رفع خواهد شد .
وی در پایان بیان داشت : در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید سعی کنیم تا واحدهای صنعتی و تولیدی مورد توجه و حمایت بیشتری قرارگیرند و شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در راستای این شعار ملی در حال رفع مشکلات واحدهای صنعتی ، تولیدکنندگان و همراهی بیش از پیش با آنها است .

Share