جلسه هماهنگی راهیان نور بندر انزلی برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه پاسداران بندرانزلی در جلسه هماهنگی راهیان نور که با حضور مدیران مدارس شهرستان برگزار می شد افزود : در تمامی شرایط اقتصادی ، فرهنگی و علمی ، ایران الگوی کشورهای آزادی خواه بوده و به همین دلیل هدف کشور های غربی شکستن مقاومت ایران است. سرهنگ پاسدار علیرضا […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه پاسداران بندرانزلی در جلسه هماهنگی راهیان نور که با حضور مدیران مدارس شهرستان برگزار می شد افزود : در تمامی شرایط اقتصادی ، فرهنگی و علمی ، ایران الگوی کشورهای آزادی خواه بوده و به همین دلیل هدف کشور های غربی شکستن مقاومت ایران است.
سرهنگ پاسدار علیرضا مسرور در این جلسه با بیان اینکه عزت انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست تصریح کرد : کشورهای غربی سعی دارند ایران را دوباره ژاندارم منطقه بنامند اما اعتقاد دارند که نباید ایران سردار منطقه باشد
ریاست آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی نیز راهیان نور را محدود بر خاک های جنوب ایران نداست و افزود : شهری های چون شلمچه ، هویزه و دیگر مناطق جنگی نشان دهنده شرافت و دین رزمندگان ۸ سال دفاغ مقدس این مرز و بوم هستند .
سید حسین دریابکی همچین تاکید کرد : راهیان نور و سفر به مناطق جنگی روج اسلام خواهی و اسلام گرایی را در بین جوانان زنده خواهد کرد.
در این جلسه آغاز ثبت نام اعزام دانش آموزان به راهیان نور اعلام شد و مقرر گردید در دومین مرحله ۱۲ اتوبوس از خواهران به مناطق جنگی و بازدید از ۸ سال دفاع مقدس اعزام شوند.
z8p329qr

Share