در اولین بازی دوستانه پس از جام ملت های 2015 آسیا

تیم ملی ایران به مصاف شیلی می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم ملی ایران در اولین بازی دوستانه خود پس از جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا به مصاف شیلی می رود.این دیدار دوستانه در جریان اردوی دو تیم در کشور سوئد برگزار می شود و سومین رویارویی دو تیم در طول تاریخ است. فدراسیون فوتبال شیلی دیروز تایید کرد این بازی روز ۲۵ مارس (۵ فروردین ۱۳۹۴) در سوئد برگزار خواهد شد. همچنین کارلوس کی روش و علی کفاشیان نیز برگزاری این بازی را تایید کردند.

تیم ملی ایران به مصاف شیلی می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم ملی ایران در اولین بازی دوستانه خود پس از جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا به مصاف شیلی می رود.
تیم ملی ایران به مصاف شیلی می رود
این دیدار دوستانه در جریان اردوی دو تیم در کشور سوئد برگزار می شود و سومین رویارویی دو تیم در طول تاریخ است. فدراسیون فوتبال شیلی دیروز تایید کرد این بازی روز ۲۵ مارس (۵ فروردین ۱۳۹۴) در سوئد برگزار خواهد شد. همچنین کارلوس کی روش و علی کفاشیان نیز برگزاری این بازی را تایید کردند.

بر طبق اعلام فدراسیون فوتبال شیلی محل برگزاری این بازی هنوز بطور قطعی مشخص نشده است اما استادیوم اولوی شهر گوتنبورگ انتخاب اول خواهد بود اما ممکن است بازی در استکهلم نیز برگزار شود. ایران پس از این بازی با سوئد روبرو می شود و شیلی نیز در لندن به مصاف برزیل خواهد رفت./خبر آنلاین

Share