قائم مقام باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه اعتصابی در کار نبوده است:

تمرین نکردن داماش شایعه‌ای بی‌پایه است/آنها تنها پیگیر مسایل قراردادی خود بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حسین قلی‌زاده با اشاره به اینکه تیم ما با وجود مشکلات مالی نیازمند آرامش است، خاطرنشان کرد: تمرین نکردن داماش شایعه‌ای بی‌پایه است.

شرکت خواهان اسپانسری داماش: ما فقط انتظار داریم زمانی که میخواهیم هزینه کنیم مدیریت تیم در اختیار ما باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حسین قلی‌زاده با رد هرگونه اعتصاب در باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: اصلاً اعتصابی در کار نبوده است.

شرکت خواهان اسپانسری داماش: ما فقط انتظار داریم زمانی که میخواهیم هزینه کنیم مدیریت تیم در اختیار ما باشدوی افزود: آنچه که در باشگاه داماش اتفاق افتاد اعتصاب نبود بلکه جلسه پیگیری مسایل و مشکلات بازیکنان بود که به درازا کشیدن زمان جلسه مانع از انجام تمرین شد و به همین دلیل چنین شایعه‌ای ایجاد شده است.

قائم مقام باشگاه داماش گیلان درباره مشکلات این تیم، تصریح کرد: از مشکلات مالی داماش که با خبر هستید سه روز پیش قبل از تمرین بازیکنان ما در رختکن و پیش از تمرین جلسه‌ای را در زمینه مطالبات و مسایل مالی خود برگزار کردند و از آنجا که بنده برای پیگیری کار در فرمانداری بودم به این جلسه نرسیدم.

وی ادامه داد: به دلیل طولانی شدن زمان جلسه نوبت زمان تمرین تیم داماش در چمن عضدی رشت از دست رفت و به همین دلیل تمرین برگزار نشد.

قلی‌زاده درباره عدم برگزاری تمرین داماش در روز دوم، گفت: فردای آن روز برای رسیدگی به مشکلات بازیکنان، آنها را به باشگاه دعوت کردیم و جلسه‌ای را در محل باشگاه تشکیل دادیم و از آنجا که به طور مفصل به این مسئله پرداختیم باز هم زمان تمرین خود را از دست داده و نتوانستیم به تمرین برسیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ما با وجود مشکلات مالی نیازمند آرامش است، خاطرنشان کرد: تمرین نکردن داماش شایعه‌ای بی‌پایه است.

قائم مقام داماش گیلان با اشاره به از سرگیری دوباره تمرینات این تیم یادآور شد: بازیکنان داماش از ابتدای فصل با مشکلات مالی گریبانگیر بوده‌اند اما این موضوع ربطی به اصل کار ندارد و آنها به خاطر تعصب خود به داماش و احترام هواداران به دنبال چنین مسایلی نیستند.

وی افزود : اگر بازیکنان ما اعتصاب یا ترک تمرین کردند چگونه اکنون دو روز است که تمرین می‌کنند، آنها تنها پیگیر مسایل قراردادی خود بودند.

قلی‌زاده متذکر شد: شرایط در تیم ما عادی و البته طبق روال همیشگی است و این مشکلات مربوط به دیروز و امروز نیست و امیدواریم با تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی انجام شده داماش در ادامه بتواند نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کند ضمن اینکه به آینده امیدوار هستیم./فارس

Share