«ح. ف» شکایت کرد؛ رسایی جا می‌زند؟

تعویض منطقه بازی و منحرف کردن اذهان از اتهامات; پیش‌بینی پاسخ رسایی در دادگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اظهارات حسین فریدون در خصوص «اتهام» رسایی به او در حالی است که در متن اتهام مورد نظر فریدون، به صورت مستقیم اسمی از او برده نشده و این موضوع دست حمید رسایی را برای انکار اصل موضوع در دادگاه باز گذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین فریدون برادر حسن روحانی امروز از حمید رسایی به دلیل «نشر اکاذیب»در دادگاه شکایت کرده است.

صراط نوشت:در پاسخ به این سوال که آیا شکایت او در معاونت حقوقی ریاست جمهوری ثبت شده است، گفت: نه، مستقلا و شخصا شکایت کرده ام و به معاونت حقوقی کاری نداشتم. ایشان مرا مورد اتهام قرار دادند که بنده نیز مجبور به شکایت شدم.

این اظهارات حسین فریدون در خصوص «اتهام» رسایی به او در حالی است که در متن اتهام مورد نظر فریدون، به صورت مستقیم اسمی از او برده نشده و این موضوع دست حمید رسایی را برای انکار اصل موضوع در دادگاه باز گذاشته است.

حمید رسایی اخیرا با انتشار متنی ابتدا مدعی شد «شنیده‌ها حکایت از کمک مالی ۵ میلیارد تومانی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی بنفش در انتخابات یازدهم می‌کند که در مقایسه با کمک ۱۰ یا ۱۵ میلیون تومانی رحیمی به برخی نمایندگان مجلس هشتم، هیچ است، هیچ!» و سپس از “ح. ف” نام برد که “برای ادای توضیحات احضار شده” است.

این در حالی است که بر اساس آنچه در رسانه ها منتشر شده، یک منبع قضایی این ادعای رسایی را به طور کامل تکذیب کرد و آن را عاری از صحت دانست.

ادعای اول رسایی بدون نام بردن از حسین فریدون

ادعای اول رسایی بدون نام بردن از حسین فریدون

این ادعا واکنشی از سوی حسین فریدون به دنبال نداشت هرچند پاسخ اکبر ترکان به آن، باعث شد تا رسایی باز هم با نام های مختصر، ادعای خود را تکرار و فریدون را وادار به پاسخگویی کند. او این بار نوشت که “آقای ترکان مگر ادعا شد که “ا.ت” احضار شده که شما تکذیب کردید؟ چرا نفر اصلی«ح.ف» که احضار شده است سکوت کرده؟

۱۶۵۸۱۱_۷۸۵
متن دوم رسایی؛ او این بار هم از حسین فریدون نامی نبرده اما برای روشن شدن موضوع یک مثال زده است: «ا.ت» یعنی اکبر ترکان!

این پیگیری های مستمر و با پشتکار رسایی سرانجام واکنش فریدون را به دنبال داشت و او با بیان اینکه «هر کسی این حرف را زده بی‌جا کرده است» اظهار داشت: “این فرار به جلو برای دوستانی است که از این پول‌های مفت گرفته‌اند و امروز می‌خواهند کثافت‌کاری‌های‌شان را با این حرف‌ها جبران کنند.”

ردیابی ادعای مطرح شده و سرنخ رسایی، بی تردید به “حسین فریدون” ختم می شود اما اقدام او در نام نبردن مستقیم از برادر روحانی، احتمالا در روز دادگاه به کمک او خواهد آمد.

رسایی ظرافت های حقوقی در متن خود را حتی بیش از این هم مطرح کرده و بدون نام بردن از ستاد حسن روحانی آن را “ستاد بنفش” نامیده است!

با این توصیف، بعید نیست حمید رسایی در دادگاه شکایت فریدون از او، همه چیز را اساس انکار کند . مدعی شود او هرگز تهمتی به حسین فریدون نزده است.

این آینده نگری رسایی، ضمن آنکه نشان می دهد او احتمالا مدارک مستدلی از ادعای خود در خصوص کمک بابک زنجانی به حسین فریدون و ستاد روحانی ندارد، یک نتیجه دیگر نیز داشته است: تعویض منطقه بازی و منحرف کردن اذهان از اتهامات مربوط به او و حکم ۵ سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین حبس یک و نیم ساله ای که به جزای نقدی تبدیل شد.

Share