تصویری خاطره انگیز از عضو شورای شهر رشت در حماسه ۶ بهمن آمل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نزدیک ۱۰۰ نفر از مائوئیست های کشور که تحت عنوان اتحادیه کمونیست های ایران فعالیت می کردند از دو روز پیش در آمل دست به شرارت و ایجاد ناامنی زده بودند که با قیام مردم آمل و حضور فعال نیروهای انقلاب سرکوب و شهر از لوث وجود ضد انقلاب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نزدیک ۱۰۰ نفر از مائوئیست های کشور که تحت عنوان اتحادیه کمونیست های ایران فعالیت می کردند از دو روز پیش در آمل دست به شرارت و ایجاد ناامنی زده بودند که با قیام مردم آمل و حضور فعال نیروهای انقلاب سرکوب و شهر از لوث وجود ضد انقلاب و اشرار پاکسازی شد .

روزنامه اطلاعات در گزارشی در این رابطه نوشت : در درگیری که بین گروهی از عوامل مزدور آمریکا و مدافعین انقلاب اسلامی در شهر آمل روی داد بیش از ۲۰ تن از ضد انقلابیون به هلاکت رسیده و عده ای نیز دستگیر شدند.

این درگیری که از دو شب پیش با حمله گروهی از عوامل گروهک ها به شهر آمل آغاز شد با دفاع قهرمانانه مردم مسلمان شهر و نیروهای انتظامی مواجه شد و ضد انقلابیون از اولین ساعات بامداد امروز به باغات اطراف شهر فرار کردند و مدافعین انقلاب اسلامی در تعقیب بقایای آنان هستند.

بر پایه این گزارش مهاجمان با استفاده از سنگرهایی که بر روی پشت بام های منازل فئودال ها و ثروتمندان شهر ساخته بودند چند ساختمان دولتی را هدف آتش خود قرار دادند. تاکنون بیش از ۲۰ تن از ضد انقلابیون که از کادرهای اصلی گروهک ها نیز در بین آنان بودند به هلاکت رسیده اند و عده ای نیز زخمی شده اند.

حضور یکپارچه مردم مسلمان و قهرمان آمل در صحنه چنان وحشتی بر ضد انقلابیون مستولی کرد که آنان تاب مقاومت را از دست داده و مجبور به فرار شدند .  آخرین خبرها از حوادث آمل نیز حاکیست در درگیری که بین برادران پاسدار و مردم حزب اللهی شهر قهرمان پرور آمل از یک سو و مهاجمان مسلح به اصطلاح سربداران جنگل از سوی دیگر روی داد ۳۴ تن از مهاجمین به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند .

بر اساس این گزارش عملیات جهت شناسایی خانه های تیمی ضد انقلاب همچنان ادامه دارد و کلیه نقاط شهر در اختیار گروه های مقاومت بسیج و دیگر نیروهای مسلح انقلاب اسلامی قرار دارند. همچنین در ساعت ۸ امشب مردم متعهد و مسلمان آمل ضمن تجمع در مقابل مقر سپاه پاسداران این شهر خواستار صدور اجازه برای به دست گرفتن سلاح و مقابله با مهاجمین ضد انقلاب شدند که یکی از برادران سپاه طی سخنانی از آنان خواست تا به خانه های خود برگردند و در صورت لزوم از آنان استفاده خواهد شد .

نا گفته نماند در این تصویر محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر به همراه شهیدان حجت خجسته و علی حیاتی حضور دارند که شهید خجسته در خرمال عراق به عنوان رئیس ستاد تیپ هجرت و دیگری در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
koh5ux4mocrtnk5shx2x

 محمود باقری در حاشیه این عکس نوشته است: «عاشق فومنم! یک هفته به امامزاده میرزا نروم دلم می گیرد. افتخار میکنم یک روستازاده شفتی هستم. عادت کرده ام که به امامزاده میرزا بروم. دوستانی در آن جا دارم. آقا سید حسین و سید حسن بقایی نژاد، آقا رضا ادبی، علی بهرامی، آقا حجت نظری که آسمانی شدند. آن جا نروم کجا بروم؟!»

Share