مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفتگو با بخشداران خشکبیجار و خمام عنوان کرد:

ترویج فرهنگ مطالعه بدون همگرایی مسئولین و مردم امکانپذیر نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیرمحمدپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ادامه بازدیدهای سرزده خود، ضمن حضور در کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیرمحمدپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ادامه بازدیدهای سرزده خود، ضمن حضور در کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.ترویج فرهنگ مطالعه بدون همگرایی مسئولین و مردم امکانپذیر نیست

در مراسم جشن پیروزی انقلاب که به همت مسئول و کارکنان این کتابخانه و در سالن آمفی تئاتر برگزار شده بود، هنرمندان شهر خشکبیجار به هنرمندی پرداختند. اجرای سرود دانش آموزان، اجرای نمایش طنز گروه تئاتر و نیز اجرای موسیقی زنده از جمله برنامه های مفرح در این جشن بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین در این بازدید با کتابداران و اعضای این کتابخانه پیرامون مشکلات و دغدغه های ایشان گفتگو کرد.
وی همچنین درحاشیه این بازدید با رحیمعلی محمدنژاد، بخشدار وحجه الاسلام و المسلمین صفری ملک میان امام جمعه شهر خشکبیجار نیز در خصوص وضعیت اختصاص نیم درصد کتابخانه و نیز مشارکت خیرین در حمایت از فرهنگ مطالعه گفتگو کرد.
محمدپور در ادامه این بازدید با حضور در بخشداری شهر خمام با حسین ذاکراستقامتی، بخشدار این شهر درخصوص مسائل مربوط به کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام گفتگو کرد.
ارائه راهکار درخصوص جذب خیرین و حمایت از کتابخانه، حل مشکلات موجود در این کتابخانه عمومی و نیز ایجاد کتابخانه های روستایی با همکاری دهیاران شهر خمام از مهمترین محورهای این گفتگو بود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفتگو با بخشداران شهرهای خشکبیجار و خمام یادآور شد: ترویج فرهنگ مطالعه بدون همگرایی مسئولین و مردم امکانپذیر نخواهد بود.

 

Share