رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان :

تا زمانی که بودجه بازنشستگی نیاید کسی را بازنشسته نمی‌کنیم !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از اول فروردین به بعد هیچ کارکنانی در جهاد کشاورزی گیلان را بازنشسته نمی‌کنیم.

از اول فروردین به بعد هیچ کارکنانی در جهاد کشاورزی گیلان را بازنشسته نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از اول فروردین به بعد هیچ کارکنانی در جهاد کشاورزی گیلااز اول فروردین به بعد هیچ کارکنانی در جهاد کشاورزی گیلان را بازنشسته نمی‌کنیمن را بازنشسته نمی‌کنیم.

علیرضا شعبان‌نژاد صبح امروز در جمع مدیران تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به وضعیت بازنشستگی کارکنان این نهاد اظهار کرد: امسال ۱۰۰ نفر واجد شرایط بازنشستگی داشتیم که تشخیص مدیریت حفظ تعدادی از آنهاست.

وی با بیان اینکه اعتبار بازنشسته‌ها گرفته شده است، تصریح کرد: ۲۹ اسفند به صورت آبرومندانه از این عزیزان پرتلاش خداحافظی می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد زیادی به مجموعه جهاد کشاورزی اضافه می‌شوند، گفت: با جوان شدن نیروی کار سازمان، کشاورزی به طرف علمی‌تر شدن حرکت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه از اول فروردین سال ۹۴ کسی در جهاد کشاورزی استان بازنشسته نمی‌شود، افزود: تا زمانی که بودجه بازنشستگی نیاید کسی را بازنشسته نمی‌کنیم و فعالیت همه را تمدید می‌کنیم.

وی در ادامه از بهینه‌سازی ناوگان حمل و نقل جهاد کشاورزی استان خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش‌ها فراهم شدن رفاه نسبی برای همکاران است.

شعبان‌نژاد در ادامه گیلان را استان کشاورزی خواند و گفت: بیش از ۳۰ درصد برنج کشور و ۹۰ درصد بسیاری از محصولات دیگر کشاورزی در گیلان تولید می‌شود.

وی وضعیت اعتبارات جهاد کشاورزی استان را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در انتظار معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل هستیم./فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share