به دلیل خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان حشمت

بیماران قلبی استان دچار مشکل جدی شدند;مسئولان مردم را دریابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته قبل با خرابی دستگاه آنژیوگرافی بزرگترین مرکز آموزشی و درمانی قلب استان، بیماران قلبی استان به ویژه بیمارانی که در روزهای اخیر دچار سکته قلبی شدند با مشکلات جدی مواجه شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته قبل با خرابی دستگاه آنژیوگرافی بزرگترین مرکز آموزشی و درمانی قلب استان، بیماران قلبی استان به ویژه بیمارانی که در روزهای اخیر دچار سکته قلبی شدند با مشکلات جدی مواجه شده انبه دلیل خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان حشمت بیماران قلبی استان دچار مشکل جدی شدندد.

گیلان آنلاین نوشت:بسیاری از بیماران گیلانی یا بلاتکلیف مانده اند و یا به ناچار جهت انجام آنژیوگرافی به بیمارستان های خصوصی رشت روی آورده و متحمل میلیون ها تومان هزینه شده اند. این در شرایطی است که  مرکز درمانی قلب حشمت با توجه به جمعیت بالای استان و کثرت بیماران قلبی به بیش از یک دستگاه آنژیوگرافی نیاز دارد.
آنژیوگرافی مهمترین روش تشخیصی در بیماری های قلبی به ویژه سکته های قلبی است که بر اساس یافته های آن جهت عمل جراحی قلب باز یا آنژیوپلاستی و… تصمیم گیری می گردد و در بسیاری اوقات یک اقدام اورژانسی است.

Share