جانشین قرارگاه امام حسین (ع)

بیش از ۱۰ کشور برای مقابله با داعش از ایران درخواست کمک کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین قرارگاه امام حسین (ع) گفت: بیش از ۱۰ کشور نامه نوشتند و برای مقابله با داعش از ایران درخواست کمک کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین قرارگاه امام حسین (ع) گفت: بیش از ۱۰ کشور نامه نوشتند و برای مقابله با داعش از ایران درخواست کمک کرده اند.

hamedani سردار “حسین همدانی” که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان سخن می‌گفت، اظهار کرد: انقلاب دو هدف عالی داشت که یکی استقرار حاکمیت دینی در کشور بود که برای این مهم کسانی شکنجه شدند و به تکلیف عمل کردند، اما با وضعیت قبل از انقلاب امید نداشتند که می توان رژیم۲۵۰۰ ساله را شکست داد.

 وی ادامه داد: در زمان دولت ملی گراها اول انقلاب اعلام کردند ۶ ماهه کار این نظام دینی به پایان می رسد، اما امروز نظام اسلامی ۳۶ ساله شده است.

 وی افزود: در اوایل انقلاب به علت برخی مشکلاتی چون اتمام ذخیره ارزی و جنگ به نظر کارشناسان کار نظام اسلامی به پایان رسیده بود، اما یک نفر ولایتی به نام شهید رجایی به عنوان نخست وزیر کارها را به دست گرفت.

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: در اوایل انقلاب گندم و نان نبود، مهمات، سلاح و امکانات نداشتیم اما رجایی و دیگر دلسوزان موفق شدند اوضاع کشور را سر و سامان دهند.

 وی با اشاره به این‌که در دهه فجر باید یادآوری کنیم که چه بودیم و بر ما چه گذشت و چه وضعی داشتیم، عنوان کرد: طبق وعده خدا در قرآن کریم سرنوشت هر ملت به دست خودش است و امروز غرق نعمت هستیم.

 همدانی با بیان این‌که دستاوردهای انقلاب فراوان است، تصریح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب تحول در نسل جوان است.

 وی اضافه کرد: انقلاب دو هدف عالی داشت که یکی استقرار حاکمیت دینی در کشور که برای این مهم کسانی شکنجه شدند و به تکلیف عمل کردند اما با وضعیت قبل از انقلاب امید نداشتند که بتوان رژیم۲۵۰۰ ساله را شکست داد.

 جانشین قرارگاه امام حسین (ع) ادامه داد: شاه به آمریکا وابسته بود و برای همین همه می گفتند که سقوط شاه شدنی نیست.

 وی با اشاره به وقایع اوایل زمستان سال ۵۷ بیان کرد: در اوایل زمستان ۵۷ وقتی پذیرفتند که شاه باشد و دولت را واگذار کند برخی خوشحال شدند و به امام خمینی(ره) پیام دادند که مبارزه بس است، اما امام(ره) فرموند که شاه باید برود چراکه مرکز فساد است.

 همدانی با بیان این‌که محصول انقلاب با خون ۲۵۰ هزار شهید به بار نشسته است، گفت: امروز نا امید نیستیم چراکه موفق شدیم نظام شاهنشاهی را به گورستان تاریخ بفرستیم و پرونده بسته شد.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: در آن زمان می گفتند که روحانی باید منبر برود و به سیاست کاری نداشته باشد و این را اکثریت پذیرفته بودند اما امام خمینی(ره) به این تفکر مهر باطل زد؛ چرا که پیامبران برای این کار آمدند و پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) هم برای استقرارحکومت اسلامی آمدند.

 جانشین قرارگاه امام حسین (ع)با اشاره به این‌که از انقلاب باید در طول سال گفت و نه فقط در دهه فجر، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و نه انقلاب نان، داس و چکش و یا جاده سازی،از برکت انقلاب امروز تمام روستاها خدمات محتلف دارند و زنان به جایگاه خود برگشتند و می توانند به عنوان انسان در جامعه نقش داشته باشند به طوریکه آنان در دفاع مقدس شرکت کردند و نقش بزرگی هم داشتند.

 جانشین قرارگاه امام حسین (ع) در ادامه گفت: بیش از ۱۰ کشور نامه نوشتند و درخواست کمک از ایران برای مقابله با داعش کرده اند چراکه در برابر این گروه وحشی ضد دین ناتوانند و تنها به نیروهای سازمانی متکی هستند و به اقیانوس مردم اتکا ندارند.

 همدانی به برخی مسائل برون مرزی اشاره کرد، گفت: امروز مرزهای خود را به سامرا و بغداد و به سرزمین اشغالی برده ایم.

 وی همچنین با اشاره به پرسش مسلمانان دیگر کشورها در خصوص فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: آنها می گفتند برخی جریانات فتنه سال۸۸ کافی بود که ایران سقوط کند و می پرسیدند چگونه عبور کردید؟ چراکه فتنه عظیمی بود و خدا حفظ کرد.

 وی ادامه داد:در فتنه سال ۸۸ عده ای فریب خوردند اما با اظهار پشیمانی و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی با آنها برخورد شد./ایسنا

Share