استاندار گیلان عنوان کرد:

بیشترین حملات به افرادی صورت می گیرد که به اندیشه ۲۴ خرداد می پردازند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان عصر امروز در سمینار فرمانداران با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، خدمتگرای بیشتر در جهت توسعه استان را نشانه قدرانی عملی از آنان عنوان کرد وگفت :باتوجه به عنایات رهبر معظم انقلاب به دولت باید اندیشه های رئیس جمهور را در توسعه کشور با قدرت به پیش ببریم.

بیشترین حملات به افرادی صورت می گیرد که به اندیشه 24 خرداد می پردازند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان عصر امروز در سمینار فرمانداران با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، خدمتگرای بیشتر در جهت توسعه استان را نشانه قدرانی عملی از آنان عنوان کرد وگفت :باتوجه به عنایات رهبر معظم انقلاب به دولت باید اندیشه های رئیس جمهور را در توسعه کشور با قدرت به پیش ببریم.بیشترین حملات به افرادی صورت می گیرد که به اندیشه 24 خرداد می پردازند

دکتر نجفی در ابتدای این نشست که معاونین و مشاورین وی نیز حضور داشتند با اشاره به راهپیمایی با شکوه ملت ایران و مردم گیلان در ۲۲ بهمن گفت :حضور کم نظیر، پرشور و نشاط و با امید مردم در این ایام بازتاب بسیار مثبت و خوب داشته است.

وی با اشاره به استقبال مردمی از برنامه‌های افتتاحیه پروژه‌های عمرانی دهه‌ی مبارک فجر بویژه در مناطق اهل سنت در تالش، آستارا و رضوانشهر خاطر نشان کرد :بنده بارها در این مراسم بدلیل سپاسگزاری مردم از خدمات ارائه شده شرمنده شدم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم برای کارهایی که وظیفه مسئولان است تشکر می‌کنند خاطر نشان کرد :باید با کار و تلاش بیش‌تر و فراهم کردن فضای سرمایه گذاری، اشتغال و تولید، شور و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای از فرصت حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره نمی برند گفت :افراد کوته نظر و تمامیت خواه می‌خواهند انقلاب را به نام خود مصادره کنند.

وی افزود :دولت علاقه مند است که همه‌ی اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی در چارچوب قانون نظرات خود را در جامعه ارائه دهند و در فضای آرام بحث‌ها و اندیشه‌های خود را اعلام کنند و مردم تشخیص دهنده‌ی اصلی هستند.

وی افزود :در این فضای باز، بیش‌ترین سخنان ناروا به دولت گفته می شود امّا در مقابل به افرادی که بخواهند به اندیشه‌ی ۲۴ خرداد که مورد اقبال مردم قرار گرفته است بپردازند بیش‌ترین حمله میگردد.

دکتر نجفی افزود البته ما بین نقد و سخنان ناروا تفاوت قائلیم و آن را برای اصلاح کارها مفید می دانیم .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد :همه‌ی ما فرزندان انقلابیم وبه ارزشهای آن علاقه مند و وفاداریم و باتوجه به عنایات رهبر معظم انقلاب به دولت باید اندیشه های رئیس جمهور را در توسعه کشور با قدرت به پیش ببریم.

Share