همراه با بازی‌های هفت‌سنگ و لی‌لی

برگزاری نخستین جشنواره بومی‌ـ‌محلی حرکت و برکت در پارک بانوان منظریه رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد با بیان اینکه جشنواره مذکور در دو بخش مسابقه و نمایشگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش مسابقه خانم‌های شرکت کننده در هفت رشته با لباس‌های محلی بازی‌های هفت‌سنگ، لی‌لی و … را در قالب مسابقه انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی زنان در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شدند و امروزه به عنوان همسر، مادر و مدیر مشغول به فعالیت هستند.

shirzadوی افزود: روزهای دهه مبارک فجر به عنوان‌های مختلف نامگذاری شده و چهارمین روز ایام‌الله به نام روز انقلاب و استحکام خانواده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، گفت: در این روز با همکاری سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت اقدام به برگزاری نخستین جشنواره بومی‌ـ‌محلی با عنوان حرکت و برکت در رشت کرده‌ایم.

وی زمان برگزاری جشنواره مذکور را ۱۴ بهمن ماه جاری در محل پارک بانوان منظریه رشت از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ ظهر عنوان کرد و ادامه داد: در این جشنواره جمع کثیری از بانوان و مسئولان شهری و استاندار حضور می‌یابند.

شیرزاد با بیان اینکه جشنواره مذکور در دو بخش مسابقه و نمایشگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش مسابقه خانم‌های شرکت کننده در هفت رشته با لباس‌های محلی بازی‌های هفت‌سنگ، لی‌لی و … را در قالب مسابقه انجام می‌دهند.

به گفته وی، در بخش نمایشگاه نیز بانوان شرکت کننده با پوشش محلی اقدام به پخت نان، غذای محلی، معرفی صنایع‌دستی و … می‌کنند.

/فارس

Share