،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد:

بررسی بودجه ۹۴ سرعت بیشتری خواهد داشت/ تقلیل زمان بررسی بودجه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: بررسی برخی مواد در قالب تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از سوی مجلس و شورای نگهبان قبل از بررسی لایحه بودجه ۹۴ کل کشور به کاهش زمان بررسی بودجه منجر می‌شود.

وزارت ارشاد توانسته است به خوبی نقش نظارتی خود را بر ناشران و کتابفروشان ایفا کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: بررسی برخی مواد در قالب تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از سوی مجلس و شورای نگهبان قبل از بررسی لایحه بودجه ۹۴ کل کشور به کاهش زمان بررسی بودجه منجر می‌شود.jafarzadeG_6747 (3)

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با یادآوری شروع بررسی لایحه بودجه ۹۴ در مجلس از فردا یک‌شنبه (۲۶ بهمن ماه) گفت: بررسی و تصویب موادی در قالب تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از سوی مجلس و شورای نگهبان قبل از بررسی لایجه بودجه ۹۴ کل کشور به کاهش زمان بررسی بودجه تا حدی منجر می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بررسی بودجه ۹۴ کل کشور در صحن علنی مجلس زمانی در حدود ۲ هفته لازم دارد، افزود: در صورتی که احکام دائمی بودجه در سال آتی قبل از زمان بررسی بودجه مصوب شود به طور حتم روند رسیدگی به بودجه کل کشور تسریع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به نواقص موجود در لایحه احکام دائمی بودجه دولت، تصریح کرد: دولت در ارسال لایحه احکام دائمی بودجه به مجلس باید به تمامی جوانب توجه داشته تا نیازی به ارسال اصلاحیه در این باره نباشد.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با تاکید بر اینکه لازم است بعد از بررسی لایحه بودجه ۹۴ در مجلس، بررسی احکام دائمی نداشته باشیم، گفت: به طور حتم این موضوع برای سال آتی با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد تا بررسی بودجه در مجلس با دقت و سرعت بیشتری همراه باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بررسی بودجه در صحن علنی مجلس از فردا به مثابه سال‌های گذشته اما با سرعت بیشتری در دستور کار خواهد بود./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share