شامگاه شنبه اتفاق افتاد:

برخورد دو موتورسیکلت و کشته شدن دو جوان بر اثر این سانحه در رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رودسر از برخورد دو موتورسیکلت و کشته شدن دو جوان بر اثر این سانحه در بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.سرهنگ شعبان پایمرد با اعلام این خبر ،جان باختگان این حادثه را دو جوان ۲۵و ۱۷ساله اعلام و اضافه کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان این دو موتور سیکلت مجروح و حال عمومی او وخیم گزارش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رودسر از برخورد دو موتورسیکلت و کشته شدن دو جوان بر اثر این سانحه در بخش رحیم آباد این شهرستان خبر ۱۳۹۳۰۵۲۸۰۰۰۹۶۵_hadeseحادثهAداد.

سرهنگ شعبان پایمرد با اعلام این خبر ،جان باختگان این حادثه را دو جوان ۲۵و ۱۷ساله اعلام و اضافه کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان این دو موتور سیکلت مجروح و حال عمومی او وخیم گزارش شده است.

وی اظهار کرد: این دو موتور سیکلت سوار شامگاه شنبه در حوالی پمپ بنزین شهر رحیم آباد با یکدیگر برخورد کردند که در نتیجه کشته شدن هر دو راکب موتور سیکلت را به همراه داشت.

وی استفاده نکردن از کلاه ایمنی، بی احتیاطی و سرعت زیاد را دلیل وقوع این حادثه ذکر کرد.

به گفته وی، استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران هنوز بصورت یک فرهنگ عمومی در نیامده و باید همه تلاش کنند که استفاده از کلاه ایمنی هم به مانند بستن کمربند به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

بر اساس گزارش های پلیس گیلان؛ آمار تصادفات موتورسواران در گیلان دو برابر میانگین کشوری است و نیمی از فوتی های این استان را موتورسواران تشکیل می دهند.
/ایرنا

Share