رئیس هیات فوتبال انزلی در جمع خبرنگاران:

با حضور دنیامالی ملوان به آرامش خواهد رسید/ملوان کاملا خصوصی اداره می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرانزلی خاطر نشان کرد : آقای دنیامالی رزومه خوبی در زمینه ورزش دارد و تمامی مسئولان و تصمیم گیران و مردم انزلی بر روی نام ایشان نظر مثبتی دارند و قطعا با حضور احمد دنیامالی در ملوان این تیم به آرامش خواهد رسید .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرانزلی در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه مالک جدید در جلسه پنج شنبه و یا بعد از بازی روز جمعه ملوان با تراکتور انتخاب می شود خاطر نشان کرد : خیلی از موارد در باشگاه اصلاح شده است، آقای دنیامالی رزومه خوبی در زمینه ورزش دارد و تمامی مسئولان و تصمیم گیران و مردم انزلی بر روی نام ایشان نظر مثبتی دارند و قطعا با حضور احمد دنیامالی در ملوان این تیم به آرامش خواهد رسید اما وی کمی نگران است که باید ما این نگرانی ها را برای او حل کنیم .
ramzaniمحمود رمضانی جلسه با اصحاب رسانه را ایجاد تعامل سازنده بین مسئولان ورزشی شهرستان و خبرنگاران به منظور کسب نتیجه مثبت برای ملوان دانست و تاکید کرد : در خصوص مسائل و اوضاع کنونی ملوان شاید سو مدیریت نقش به سزایی داشته باشد اما نباید این موضوع را نادیده گرفت که مالک کنونی باشگاه کم و یا زیاد حدود ۴ میلیارد برای این باشگاه خرج کرده است .
وی همچنین با اشاره به درد مشترک تمام باشگاه های خصوصی نظیر استقلال خوزستان ، داماش رشت و یا پدیده افزود : تنها باشگاهی که هیچ کمکی از هیچ نهاد دولتی نمی گیرد ملوان بوده و در حال حاضر کاملا خصوصی اداره می شود.
بداخلاقی رسانه ای دیگر واژه ای بود که در این جلسه بارها به آن اشاره شد و تا پایان جلسه هیچ یک از خبرنگارن منظور این واژه را درک نکرده که رمضانی در این باره خاطرنشان کرد: قبول دارم که مالک نباید در خط مقدم باشد اما ما همیشه گفته ایم خبرنگاران یار دوازدهم تیم هستند و باید از ملوان همیشه دفاع کنند.
تقاضا برای مالکیت جدید تیم دیگر موضوعی بود که رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرانزلی از آن به عنوان افرادی در سایه نام برد و تصریح کرد : هر مالکی که تا به حال اعلام آمادگی کرده است فقط سایه بوده و ما در عمل چیزی ندیدیم و قطعا ما باید بدانیم تیم را به چه کسانی تحویل می دهیم تا اتفاقات گذشته دوباره تکرار نشود.
محمود رمضانی همچنین سقوط ملوان به دسته یک را به ضرر استان ، هیات فوتبال انزلی و در راس آنان هیئت فوتبال استان دانست و اذعان داشت : هیچکس انگشت در چشم خودش نمی کند.
گلایه از استاندار گیلان به منظور دخالت نکردن در موضوعات ملوان ، اوضاع بد تیم های پایه ، عمل نکردن به وعده ها از سوی مالک کنونی ، عدم توجه به درخواست مردم انزلی ، عدم انتقاد پذیری مالک و شکایت های مکرر از اصحاب رسانه و خدشه دار کردن چهره ی شهر انزلی در مصاحبه های کشوری از سوی ایشان ، تکذیب محمود رمضامی در خصوص قبول کردن سمت نماینده هماهنگی با رسانه ها دیگر موضوعات و سوالاتی بود که خبرنگاران در این جلسه آن را مطرح کردند و به دلیل عدم حضور جناب محجوب در جلسه هیچ یک قانع نشدند.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا وی در پایان از خبرنگاران خواست: اصحاب رسانه تیم را به آرامش دعوت کنند ،اگر باهم و در کنار هم باشیم می توانیم در این شرایط حساس و بحرانی به تیم کمک نماییم و قطعا ما نیز تاکید داریم که رسانه ها میتوانند نقش به سزایی در این مهم داشته باشند.

Share