بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال به ملوان بندرانزلی پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر رسانه‌ای ملوان انزلی گفت: فرزادحاتمی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تیم فوتبال ملوان انزلی می‌پیوندد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر رسانه‌ای ملوان انزلی گفت: فرزادحاتمی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تیم فوتبال ملوان انزلی می‌پیوندد.Cover-3

محمد نصرالله‌زاده اظهار داشت: فرزاد حاتمی مهاجم سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران با پیگیری‌های مالک باشگاه ملوان و سرمربی تیم سرانجام ملوانی شد.

وی افرود: حاتمی بعد از ظهر امروز در دیدار تدارکاتی تیم ملوان در مقابل ایران جوان بوشهر که با برتری دو بر صفر ملوانی‌ها در تهران به پایان رسید برای تیم فوتبال ملوان انزلی به میدان رفت.

مدیر رسانه‌ای ملوان انزلی گفت: فرزاد حاتمی طی روزهای آینده با ثبت قرارداد و صدور کارت بازی توسط سازمان لیگ می تواند با شروع دوباره بازی‌های ملوان را در لیگ همراهی کند.

باشگاه ملوان در تعطیلات نیم فصل لیگ نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی اقدامات لازم را انجام داد و با جذب فواد آقایی ، چهارمین بازیکن جدید ملوان در فصل نقل و انقالات لیگ برتر فوتبال ایران به این تیم پیوسته بود، ملوانان با پژمان نوری و محمد آبشک به توافق رسیده و قرارداد امضا کرده بودند ، یک بازیکن سرباز نیز با توافقات صورت گرفته به جمع ملوانان می‌پیوندد ./تسنیم

Share