نوبخت وارد گیلان شد

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از آزاد راه رشت – قزوین+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدباقر نوبخت عصر دوشنبه پس از ورود به گیلان ، مورد استقبال استاندار و دیگر مسوولان استانی قرار گرفت و سپس، از ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون رییس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، از آزادراه رشت – قزوین بازدید کرد.
محمدباقر نوبخت عصر دوشنبه پس از ورود به گیلان ، مورد استقبال استاندار و دیگر مسوولان استانی قرار گرفت و سپس، از ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین بازدید کرد.
دکتر نوبخت در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت :هیات دولت هفته گذشته برای تسریع در تکمیل آزاد راه ۶۰میلیارد تومان اختصاص داد.
سخنگوی دولت افزود : در بودجه سال آینده نیز ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.
وی همچنین با اشاره به اینکه برای ادامه ساخت راه آهن به آستارا مذاکراتی با سرمایه گذاران چین و روسیه شده است گفت :مطالعات ساخت آزاد راه و راه آهن رشت قائم شهر نیز شروع شده است.
مراسم افتتاح ۳۸۸ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، فردا با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار می شود.

اهدای یک هزار کمک جهیزیه نوعروس سه شهرستان گیلان با مرکزیت شهرستان رشت که از طریق ویدئو کنفرانس خواهد بود، از دیگر برنامه های روز سه شنبه نوبخت در سفر به گیلان است.

سخنگوی دولت ، سخنران مراسم ۲۲ بهمن و راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که در میدان شهدای ذهاب (شهرداری)

رشت برگزار می شود.jpg3327
jpg3328
jpg3329

Share