اولین گروه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه داعش +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داعش، تصاویری را اولین دانشجویان فارغالتحصیل دانشگاه خود در کرکوک عراق منتشر کرد. سایت خبری “بوابه الفجر” مصر در اینباره گزارش داد؛ دفتر رسانه ایالت کرکوک وابسته به گروهک تروریستی داعش، تصاویری از جشن فارغالتحصیلی اولین دانشجویان دانشگاه علوم دینی این گروهک را منتشر کرد. این افراد از همان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داعش، تصاویری را اولین دانشجویان فارغالتحصیل دانشگاه خود در کرکوک عراق منتشر کرد.

سایت خبری “بوابه الفجر” مصر در اینباره گزارش داد؛ دفتر رسانه ایالت کرکوک وابسته به گروهک تروریستی داعش، تصاویری از جشن فارغالتحصیلی اولین دانشجویان دانشگاه علوم دینی این گروهک را منتشر کرد.

این افراد از همان اولین ساعات بعد از فارغ‌التحصیلی، وظیفه خود را برای اعمال قوانین سخت‌گیرانه و خودساخته داعش بر مردم آغاز کردند.

گفتنی است داعش چندی پیش، دانشگاه علوم شرعی را برای اولین بار در ایالت کرکوک به ریاست “ابو عبیده” افتتاح کرد. شرط ورود به این دانشگاه اتمام تحصیلات دبیرستان، بیعت با ابوبکر بغدادی و داشتن سن ۱۵ تا ۳۰ سال اعلام شده است.

هر چند عناصر داعش به شهوت‌رانی و عیاشی شهرت یافته‌اند، اما زمانی‌که در مقابل مردم عادی قرار می‌گیرند در تناقضی آشکار با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای به وضع قوانینی سخت‌گیرانه پرداخته و مردم را به بهانه‌های واهی مانند درست نبستن پوشیه یا گوش دادن موسیقی شکنجه و اعدام می‌کنند.
resized_162934_856 resized_162935_937 resized_162936_651 resized_162937_659/جبهه جهانی مستضعفین

Share