امام جمعه بندر انزلی

ان شاء الله روزی خواهد رسید که ریشه وهابیت برچیده شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین با بیان اینکه امیدواریم مرگ پادشاه عربستان مایه خیر برای جامعه اسلامی باشد اظهار کرد : ان شا الله روزی خواهد رسید که ریشه این افراد و این خاندان برچیده شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،امام جمعه بندرانزلی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به جنایتهای داعش، تحولات کشورهای اسلامی، مذاکرات shams_0498هسته ای و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم خاطر نشان کرد: حوادث کنونی و تاثیرات آن بر جهان اسلام همان پیچ تاریخی مهم و حساسی است که رهبر انقلاب هشدار داده و متذکر شده بودند و قطعا تصمیم ، هوشیاری بیشتر نسبت به حوادث و آمادگی در مقابل آنان از عوامل پیروزی برشمرده می شود.
حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین با بیان اینکه امیدواریم مرگ پادشاه عربستان مایه خیر برای جامعه اسلامی باشد اظهار کرد : ان شا الله روزی خواهد رسید که ریشه این افراد و این خاندان برچیده شود.
وی همچنین در ادامه یاداور شد: هفته گذشته جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان حزب الله و سردار ایرانی بوقوع پیوست ولی رژیم صهیونیستی بداند خطای بزرگی انجام داده و همانگونه که سیدحسن نصرالله و فرمانده سپاه اعلام کردند، جواب این عمل به زودی کوبنده و دندان شکن خواهد بود .
خطیب جمعه انزلی تصریح کرد : باید فرمایشات امام(ره) را اجرا کنیم، چراکه ایشان در جریان سلمان رشدی قاطعانه برخورد کرد و اگر آن حکم اجرا می شد، کسی جرات اهانت به پیامبر را نمی یافت.
حجت الاسلام شمس الدین در ادامه با انتقاد از مسئولان مربوطه افزود: بعضی از مسئولان در کشور چرا در مقابل اهانت به صاحت مقدس پیامبر اکرم تعلل و کم توجهی کردند و این در حالی است که سابقه نداشته یک مقام رسمی دولتی از یک اهانت مجله داخلی این گونه دفاع کند .
وی اضافه کرد : امام (ره) در بیانات خود و همچنین در وصیت خود به دولت مردان آزادی به شکل غربی را که موجب تباهی جوانان می شود، محکوم می کنند و ترویج آن را حرام می دانند؛ این حکم یک ولی فقیه است .
امام جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از اظهارات خود به افزایش قیمت نان اشاره کرد و اظهار داشت:کنترل بر کیفیت نان جدیت بیشتری می طلبد.این درست است که گران شدن نان اجتناب ناپذیر بوده اما باید کیفیت نان نیز افزایش پیدا کند و مردم از کیفیت نان رضایت داشته باشند و از سوی دیگر از اسراف باید پرهیز شود.
بعد نماز جمعه مردم ولایت مدار بندر انزلی اهانت مجله فرانسوی را محکوم کرده و هماهنگ با مردم ولایی سرتاسر کشور به راهپیمایی پرداختند.

Share