صابر در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شورای شهر

امیدواریم با انتخاب ثابت‌قدم در مسیر توسعه گام برداریم و مشکلات مردم برطرف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انتخاب شهردار تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب ثابت‌قدم به عنوان شهردار رشت در مسیر توسعه شهر گام برداریم و مشکلات مردم برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عباس صابر پیش از ظهر امروز در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با گرامیداشت ۱۲ بهمن اظهار کرد: این روز یادآور بازگشت رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی است.

saber19363740وی با بیان اینکه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق می‌بندیم، افزود: یاد امام راحل و شهدای انقلاب هرگز از خاطره‌ها محو نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انتخاب شهردار تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب ثابت‌قدم به عنوان شهردار رشت در مسیر توسعه شهر گام برداریم و مشکلات مردم برطرف شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به اینکه شهرداری رشت با مشکلات درآمدی مواجه است، اظهار کرد: با گذشت ۱۲ روز از ماه بهمن هنوز پرسنل برخی از سازمان‌های تابعه شهرداری رشت حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

هر شخصی که به عنوان شهردار رشت انتخاب شود باید تابع اعضای شورا باشد

محمود باقری‌خطیبانی، بحث اعتبار دفترچه بیمه خدمات درمانی شهرداری رشت و سازمان‌های تابعه را یکی دیگر از دغدغه‌هایی عنوان کرد که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

bagheriوی با بیان اینکه شهردار رشت تابع دستورات اعضای شورای شهر است، متذکر شد: اعضای شورای اسلامی رشت منتخبان مردم هستند و هر شخصی که به عنوان شهردار رشت انتخاب شود باید تابع اعضای شورا باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تصریح بر اینکه اعضای شورا به عنوان منتخبان مردم به شهردار دستورات لازم را می‌دهند و از او دستور نمی‌گیرند، خاطرنشان کرد: اعضای شورا نباید اجازه دهند حساسیت‌های بیجا به وجود بیاید و باید از بروز حساسیت‌های بیجا خودداری کنیم و به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را به خطر نیندازیم.

وی با اشاره به اینکه باید پیگیری مطالبات شهرداری در دستور کار قرار گیرد گفت: اگر به این موضوع توجه نشود یقیناً شهرداری رشت در پایان سال با مشکلات شدید مالی مواجه می‌شود.

می‌توانیم از سفرهای مسئولان کشوری به استان برای گرفتن امتیازاتی برای شهر رشت استفاده کنیم

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: شورای شهر رشت باید در سفرهایی که مسئولان کشوری از جمله معاونان رئیس جمهور و … به استان انجام می‌دهند برای گرفتن تسهیلات و امتیازات ویژه برنامه‌ریزی کنند.nikomanesh

مظفر نیکومنش‌نودهی یادآور شد: با توجه به اینکه سفرهای مسئولان کشوری یک هفته جلوتر به شورای شهر اعلام می‌شود می‌توانیم از سفرهای مسئولان کشوری به استان به طور سودمندی برای گرفتن امتیازاتی برای شهر رشت استفاده کنیم.

وی خواستار بودجه مناسب برای شهر رشت شد./فارس

Share