سیده فاطمه شاد سعادت

امروز پرچمداران مبارزه با استکبار رهپویان راستین حقیقت اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مادر شهیدان نهی قناد با اشاره به حمله ی تروریستی بالگردهای رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در شهرک «مزرعه الامَل» واقع در منطقه ی قینطره ی جنوب سوریه گفت : اسراییل غاصب بداند که خون هر شهید مبارز شهید ، زمینه ساز رویش جوانان آزادیخواهی خواهد شد

IMG_2790 [800x600]
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مادر شهیدان نهی قناد با اشاره به حمله ی تروریستی بالگردهای رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در شهرک «مزرعه الامَل» واقع در منطقه ی قینطره ی جنوب سوریه گفت : اسراییل غاصب بداند که خون هر شهید مبارز شهید ، زمینه ساز رویش جوانان آزادیخواهی خواهد شد که جهاد در راه مبارزه با زیاده خواهی های استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب صیهونیستی را وظیفه ی الهی خویش می دانند.
سیده فاطمه شاد سعادت با بیان اینکه امروز ریشه ی تمام بحرانها – کشتارها و ویرانگریهای منطقه ی خاورمیانه ناشی از نقشه های شوم و شیطانی صهیونیسم جهانی ست تصریح کرد : دنیای استکبار تمام توان خویش را برای مبارزه با اسلام ناب محمدی بکارگرفته تا آموزه های اصیل این دین الهی را از مفاهیمی چون آزادگی – شهادت – طلبی – ظلم ستیزی و عدالت خواهی تهی نماید.
مشاور سردار فضلی در استان گیلان همچنین به پیام اخیر مادر شهید عماد مغنیه فرمانده ی شاخه ی نظامی حزب الله که اخیرا فرزند این شهید نیز به نام جهاد عماد مغنیه توسط اسراییل جنایتکار در جنوب سوریه به مقام رفیع شهادت نایل آمد ، اشاره کرد و افزود : حاجیه خانم ام مغنیه پس از شنیدن خبر شهادت نوه ی جوانش در حمله ی اخیر بالگرد های اسراییل در جنوب سوریه ، پیامی خطاب به سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان ارسال کرد که در آن ، از اینکه دیگر فرزندی برای شهادت در راه مبارزه با صهیونیسم جهانی ندارد عذرخواهی نموده است .
سید فاطمه شاد سعادت افزود : بی شک برای هر انسان با تفکر زمینی و مادی ، سخت است که بتواند احساس مادر شهید مغنیه را درک کند. چرا که درک جهاد و شهادت در پرتو یقین و بصیرت میسر است و هیچ انسانی را نشاید که با اتکاء به علایق و سلایق مادی ، درصدد درک و تحلیل راه حقیقت برآید.
مادر شهیدان نهی قناد همچنین بینش و آزادگی مادر شهیدان مغنیه و همچنین نوه ی رشیدش بنام جهاد عماد مغنیه را ستود و ابراز شرمندگی این اسوه ی صبر و بردباری را الگویی درس آموز برای وجدانهای بیدار جوامع بشری بویژه انسانهای حق طلب دنیای اسلام عنوان کرد .
مشاور سردار فضلی در استان گیلان که خود نیز علاوه بر داشتن دو فرزند شهید ، یک شهید زنده و یک ایثارگر تقدیم ارزشهای ناب انقلاب اسلامی کرده است ، نوع نگرش ام عماد را متاثر از فرهنگ عاشورا و صبر و مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها دانست و اضافه کرد : امروز ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت و رهروان راستین مکتب عاشورا باید بدانند که شرایط منطقه مصداق بارز « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را تجلی داده و وجدانهای بیدار را در معرض آزمایش سخت الهی قرار داده است.
وی همچنین با اشاره به برخی آمارهای منتشر شده از سوی محافل مرتبط با اجلاس سالانه ی داووس که اخیرا در کشور سوییس برگزار شده ، گفت : امروز کار به جایی رسیده که محافل علمی و فضای رسانه ایی دنیای غرب از جمله روزنامه گاردین که خود متاثر از فرهنگ استکباری و صهیونیستی فعالیت می کنند، بوضوح اذعان می دارند که هر سال فاصله ی طبقاتی مردم جهان در بستر زیاده خواهی زر اندوزان دنیا پرست بیشتر و بیشتر می شود ، بطوریکه تا سال ۲۰۱۶ میلادی ثروت ۱۸۸ سرمایه گذار از مجموع دارایی کل افراد کره ی زمین بیشتر خواهد شد. (یعنی نسبتی ۵۲ به ۴۸ درصد )
مادر شهیدان نهی قناد با طرح این سوال که آیا بحرانهای مداوم کشورهای اسلامی بویژه منطقه ی خاورمیانه ریشه در زیاده خواهی سرمایه داران نظام استکباری عالم ندارند؟ افزود : ارایه ی چهره ایی زننده ، خشن و ضد انسانی از دین مبین اسلامی که امروز در بستر اعمال ددمنشانه ی گروهک تروریستی – تکفیری داعش در سوریه و عراق انجام شده نمونه ی بارزی از ترفند های شیطانی نظام سلطه است که بدست صحنه گردانان و سرسپردگان منطقه ایی اش همچون شیخ نشینان حوزه ی خلیج فارس به محوریت اسراییل غاصب اجرا می شود.
مشاور سردار فضلی در ادامه تنها راه جلوگیری از زیاده خواهی نظام سلطه را مقاومت در بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود : امروز مادر شهید عماد مغنیه به عنوان الگوی وجدانهای آزادیخواه و بیدار امت اسلام و بلکه آزادی خواهان جهان بخوبی شرایط زمانی را تشخیص داده و با تاسی از مکتب اهل بیت در صدد ایجاد تلنگری بر اذهان خفته ی انسانهای نظاره گر بر آمده است.
سیده فاطمه شاد سعادت در پایان ابراز امیدواری کرد که اینگونه پیامهای درس آموز که در پرتو بصیرت و آزاد منشی مادران شهید چون ام عماد تشعشع می یابد، بیداری را به معنای اخص کلمه در نگرش آحاد امت اسلام جلوه دهد تا دریابند که تنها راه مقابله با ترفند های استکبار جهانی و زیاده خواهی زورگویان عالم ، تمسک به ارزشهای الهی و تاسی از ظرفیتهای عظیم مکتب اسلام ناب محمدی ست که بسیاری از انسانهای بصیر و صاحب کرامت آن را با واژگانی چون مقاومت ، ایثار و شهادت معنا می کنند.
/فرزندان گیل

Share