افتتاح پروژه برق رسانی به ۲ روستای آستارا و ماسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ، برق روستای چت بن از توابع شهرستان ماسال و روستای شونان از توابع شهرستان آستارا مورخ ۱۹و۲۰ بهمن ۱۳۹۳ به شبکه سراسری پیوست . در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ، برق روستای چت بن از توابع شهرستان ماسال و روستای شونان از توابع شهرستان آستارا مورخ ۱۹و۲۰ بهمن ۱۳۹۳ به شبکه سراسری پیوست .
yig9h242در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم ، این دو روستا که در مناطق صعب العبور و کوهستانی قرار دارند با حضور فرماندار و مسئولین اجرایی شهرستان های مطروحه و جمشید طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، اعضای هیئت مدیره  و مدیران امورهای توزیع برق شهرستانهای فوق الذکر برق رسانی شدند .
برای تامین برق روستا های چت بن از توابع شهرستان ماسال و روستای شونان از توابع شهرستان آستارا حدود ۹۹۹ متر شبکه فشار متوسط هوایی و ۱۱۰۷ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی با دو دستگاه ترانسفورماتور نصب و راه اندازی شد و تعداد ۳۵ خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق بهره مند شدند . با برق رسانی به روستاههای فوق الذکر ، تعداد روستاهایی که توسط شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برقرسانی شدند ، به ۲۵۳۴ روستا رسید . لازم به ذکر است کلیه روستاههای بالای ۲۰ خانوار در پایان سال ۸۹ برقدار شده بودند و در حال حاضر روستاهای بین ۱۰ تا ۲۰ خانوار در دست اقدام می باشند .
همچنین تعداد ۳۹۹ پروژه رفع ضعف برق و تقویت شبکه برق در مناطق شهری و روستایی با توجه به رشد جمعیت و مصرف، در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال با حضور مدیران برق شهرستانها و فرمانداران و مسئولان اجرایی آن شهرستانها افتتاح شد . و در مجموع تعداد کل پروژه های دهه مبارک فجر بالغ بر ۴۰۱ پروژه با اعتباری معادل ۱۷۶ میلیارد ریال با موفقیت افتتاح و به بهره برداری رسید .

Share