امتناع بازیکنان از تمرین:

اعتصاب بازیکنان داماش به دلیل مشکلات مالی و وضعیت بلاتکلیف این باشگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازیکنان داماش در تمرین ظهر دوشنبه داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی و وضعیت بلاتکلیف این باشگاه اعتصاب کردند تا مدیریت داماش گیلان به مشکلات آنها رسیدگی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازیکنان داماش گیلان از تمرین کردن امتناع کردند.

dAMASH_9551بازیکنان داماش در تمرین ظهر دوشنبه داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی و وضعیت بلاتکلیف این باشگاه اعتصاب کردند تا مدیریت داماش گیلان به مشکلات آنها رسیدگی کند.

بازیکنان داماش در این فصل علاوه بر پایین بودن مبلغ قراردادشان فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته اند و این در حالی است که امیر عابدینی در جلسه دو هفته پیش خود با بازیکنان داماش از پرداخت بخشی دیگر از مبلغ قرارداد تا روزهای آینده خبر داده بود که این چنین نشد.

از تمرین داماش خبر می رسد که بیشتر ناراحتی بازیکنان داماش به دلیل این است که مدیرعامل داماش در هفته گذشته به گیلان آمد اما جلسه ای برای رفع مشکلات آنها ترتیب نداد.

لازم به ذکر است، داماشی ها از بیست روز پیش تمرینات آماده سازی خود برای نیم فصل دوم را آغاز کرده اند و این اعتصاب در حالی رخ داده است که یکشنبه هفته آتی داماش گیلان میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.
/ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share