رضایی:انتشار خبر انصراف بنده در جهت حفظ منافع گروه های خاص است

از نامزدی پست شهرداری رشت انصراف نداده ام/انتشار چنین خبر کذبی جای تاسف دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،اینجانب از نامزدی پست شهرداری رشت انصراف نداده ام و بر عهد و نیت خود در خصوص خدمت به زادگاهم رشت پایبندم و انتشار چنین مطالبی را صرفا در جهت حذف و تخریب جایگاه کاندیداهای شهرداری رشت و حمایت ناجوانمردانه از برخی افراد و در راستای حفظ منافع شخصی گروهی خاص می دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در پی انتشار خبر انصراف مجید رجبی ویسرودی و حمیدرضا رضایی دوگاهه از نامزدی تصدی گری شهرداری رشت، رضایی خبر انصراف خود را تکذیب کرد.

rezaei_6087گیل خبر نوشت:کاندیدای شهرداری رشت با اشاره به انتشار خبر انصراف خود در برخی از پایگاههای خبری استان گفت:متاسفانه صبح امروز در اقدامی به ظاهر هدفمند مطالبی در خصوص انصراف اینجانب و یکی دیگر از کاندیداهای محترم شهرداری رشت در برخی از پایگاههای خبری استان منتشر شد که جای تاسف دارد.
رضایی در ادامه افزود: در حالیکه شیعیان در حال حال برگزاری جشن میلاد حضرت امام حسن عسکری و یادآوری اخلاق حسنه و پایبندی به آموزه های دینی خود هستند، شاهد بدترین بداخلاقیهای رسانه ای،تهمت ها و انتشار و بازنشر اخبار کذبی هستیم که در طول هفته گذشته از جانب این پایگاههای خبری مسبوق به سابقه بوده و نمی توان برای آن چیزی جز حفظ منافع شخصی و خیانت به رسالت اطلاع رسانی متصور شد.
معاون آموزش جهاد دانشگاهی استان در ادامه گفت: اینجانب از نامزدی پست شهرداری رشت انصراف نداده ام و بر عهد و نیت خود در خصوص خدمت به زادگاهم رشت پایبندم و انتشار چنین مطالبی را صرفا در جهت حذف و تخریب جایگاه کاندیداهای شهرداری رشت و حمایت ناجوانمردانه از برخی افراد و در راستای حفظ منافع شخصی گروهی خاص می دانم.
رضایی در پایان گفت: در حال آماده کردن و ارسال جوابیه خود جهت انتشار در پایگاهای مذکور هستم و به دلیل سپری کردن روز پایان هفته (امروز) تصمیم گرفتم تا با تماس با شما نظر خود را اطلاع رسانی کنم و جوابیه رسمی و مکتوب خود را برای ایشان ارسال خواهم داشت. « و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین».

 رضایی ضمن تشکر،از رسانه های دلسوز استان خواست تا قبل از انتشار هرگونه خبری در مورد افراد، ابتدا صحت اخبار خود را با شخص مورد نظر مطرح کنند و درستی و نادرستی آن را از وی جویا شوند.

Share