حجت‌الاسلام شهاب مرادی در کنگره شهدای دانشجوی گیلان

از قاسم سلیمانی الگو بگیرید که تنها به حرکت در مسیر حق فکر و تلاش می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرادی با بیان اینکه حب اهل بیت(ع) انسان را از بسیاری از گزندها حفظ می‌کند، خاطرنشان کرد: از زندگی شهدا به دنبال فیگور و ظاهرآن نباشید از قاسم سلیمانی الگو بگیرید که تنها به حرکت در مسیر حق فکر و تلاش می‌کند رضایت رهبری را جلب کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام شهاب مرادی عصر امروز در کنگره شهدای دانشجوی گیلان با بیان اینکه یاد شهدا در کیفیت زندگی بسیار موثر است، اظهار داشت: توجه به سیره شهدا نگاه به زندگی را تغییر می‌دهد.

۲۰۱۵۰۲۱۷۱۷۰۲۱۵_moradi4وی با تاکید بر اینکه اگر نوع نگاه درست باشد همه چیز درست می‌شود، افزود: الگوی زندگی باید شهدا باشند و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به مقام شامخ حضرت ابوالفضل (ع) در میان شهدا، گفت: شهدا همه شئون زندگیشان سر جایش است و ادعا ندارند شهدا طبق عرف جامعه مسلمین عمل می‌کنند.

مرادی با تاکید بر اینکه شهدا شخصیت نمایش نداشتند، خاطرنشان کرد: زندگی انسان در آخرت را زندگی دنیای آن رقم می‌زند و حسنات ما در دنیا سبب خیر در آخرت می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد همان شناخت تا یقین نهایی است، تصریح کرد: جهت‌گیری انسان در دنیا مهم است حضرت علی (ع) همواره در راه حق شمشیر می‌زد و این به دلیل ایمان و نیت علی(ع) بود و نیت محصول یقین است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه باید نوع نگاه شهدا به زندگی را بشناسیم، تصریح کرد: این نیت است که به عمل ارزش می‌دهد و نوع جهت‌گیری و نگاه انسان به زندگی ارزش می‌دهد.

مرادی خاطرنشان کرد: یاد شهید و شهادت طلبی و آرزوی شهادت مهم است و اگر کسی در بستر بیماری ولی در آرزوی شهادت از دنیا برود شهید است.

وی با تاکید بر اینکه ماندن در راه اهل بیت(ع) و حق نیاز به نگهداری دارد، تصریح کرد: عمل و ایمان و نیت بسیار مهم است و یک تب کفاره گناه مومن است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه همواره عنصر محبت اهل بیت را به همراه داشته باشید، افزود: ملاک اصلی شناخت رزمندگان, محبت اهل بیت(ع) بود و این علاقه بسیار مهم است.

مرادی با بیان اینکه حب اهل بیت(ع) انسان را از بسیاری از گزندها حفظ می‌کند، خاطرنشان کرد: از زندگی شهدا به دنبال فیگور و ظاهرآن نباشید از قاسم سلیمانی الگو بگیرید که تنها به حرکت در مسیر حق فکر و تلاش می‌کند رضایت رهبری را جلب کند و آرزوی آن شهادت است و جوانان دانشجو پا به رکاب باشید, ظاهر به درد کسی نمی‌خورد در راه حق ثابت قدم باشید.

وی با بیان اینکه امروز حضور در عملیات جنگ نرم بصیرت و پا به رکاب بودن را می‌خواهد، گفت: دانشجو باید با علم و آگاهی و آرامش از اسلام و حق دفاع کند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: امام با الله اکبر و ندای حق در مبارزه با استکبار پیروز شد راه امام راحل حسینی بود.

 

Share