سخنگوی دولت در رشت:

اختصاص ۸۶میلیارد تومان به بهزراعی باغ‌های چای/رویکرد دولت توجه به اشتغال است

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی دولت با اشاره به پرداخت ۲۵ میلیارد تومان اعتبار بهزراعی باغ‌های چای، گفت: ۸۶ میلیارد تومان به بهزراعی باغ‌های چای کشور اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی دولت با اشاره به پرداخت ۲۵ میلیارد تومان اعتبار بهزراعی باغ‌های چای، گفت: ۸۶ میلیارد تومان به بهزراعی باغ‌های چای کشور اختصاص یافت.
محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات چایکاران کشور اظهار داشت: ۶۰ میلیارد تومان برای خرید تضمینی برگ سبز چای امسال اختصااختصاص ۸۶میلیارد تومان به بهزراعی باغ‌های چای/رویکرد دولت توجه به اشتغال استص یافت و به باغ‌داران پرداخت شد.

وی با بیان اینکه نحوه کمک دولت از طریق صندوق‌هایی است که در اختیار کشاورزان چای‌کار قرار دارد، افزود: باید صندوق چای کشور تشکیل شود تا ارائه کمک‌های دولتی به بخش چای تسهیل شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ۱۶۰ میلیارد تومان برای چای کشور اختصاص یافته بود، گفت: از این میزان ۶۰ میلیارد تومان برای خرید برگ سبز و ۲۵ میلیارد تومان برای بهزراعی باغ‌های چای به صورت مستقیم پرداخت شده است.

نوبخت با بیان اینکه کمک‌های دولت به چایکاران به صورت کم بهره و بدون بهره است، تصریح کرد: اعتبار بهزراعی باغ‌های چای آماده بوده و ۸۶ میلیارد تومان دیگر نیز علاوه بر ۲۵ میلیارد تومان پرداختی به بهزراعی باغ‌های چای اختصاص دادیم که پس از تشکیل صندوق یا به نحوی که تصمیم‌گیری می‌شود قابل پرداخت است.

محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح ۳۸۸ مسکن مددجوی کمیته امداد و هزار کمک هزینه ازدواج نوعروسان، اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم انقلاب اسلامی توجه به محرومان است.

وی با اشاره به اینکه امسال دولت در راستای اجرای بند (و) تبصره ۲۱ قانون اقدام پرداخت یارانه به خانواده‌های ایرانی کرده است، افزود: این مهم مورد تائید افکار عمومی قرار گرفت.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: با این حرکت بسیاری از مشکلات مردم در بحث بهداشت و درمان برطرف شد که یکی از نخستین اقدامات دولت در نخستین سال خدمت‌گذاری است.

نوبخت با بیان اینکه ۴۸۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف درمانی هزینه و سرمایه‌گذاری انجام شده است، تصریح کرد: در سال ۹۴ در کنار ارائه خدمت در بخش بهداشت و درمان که اشتغال و مسکن بیشتر توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت احساس کرد یک خدمت عمومی دیگر مورد نیاز جامعه است، خاطرنشان کرد: برای تقویت اشتغال باید سرمایه‌گذاری‌ها افزایش یابد و واحدهای تولیدی جدید ایجاد شود.

/تسنیم

Share