احمدی پور :توانمندسازی بانوان باید در اولویت فعالیت قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر نقش بانوان در جامعه گفت : باید توانمندسازی آنان در الویت برنامه ها و فعالیتهای دستگاههای اجرایی قرار گیرد. محمد احمدی پور در کارگروه برگزاری نمایشگاه منطقه ای توانمندسازی بانوان اظهار داشت: ایجاد فرصتهای اشتغال زایی و استفاده از […]

f2ii5gndبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر نقش بانوان در جامعه گفت : باید توانمندسازی آنان در الویت برنامه ها و فعالیتهای دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
محمد احمدی پور در کارگروه برگزاری نمایشگاه منطقه ای توانمندسازی بانوان اظهار داشت: ایجاد فرصتهای اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت های بانوان به عنوان بخش مهمی از سرمایه های اجتماعی از فرصت هایی است که باید به آن اهتمام داشت.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاههایی از توانمندی های بانوان گیلان بخشی از ظرفیت هایی است که می تواند این توانمندی را به نمایش بگذارد و ما باید تلاش کنیم تا چنین فرصت هایی در طول سال برای بانوان ایجاد شود .
وی تاکید کرد : برغم وجود ظرفیت های بسیار در بانوان جامعه بویژه استان گیلان متاسفانه درک واقعی از این ظرفیت وجود ندارد و باید تلاش شود تا با فرهنگ سازی از این توانمندی ها استفاده کرد.
احمدی پور ضمن تشکر از اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان اظهار داشت: هر نوع همکاری لازم برای هر چه بهتر برپایی این نمایشگاه باید انجام شود و این آمادگی در ادارات استان وجود دارد.
وی همچنین خواستار پیگیری های لازم از سوی دستگاههای اجرایی در رفع برگزاری مشکلات احتمالی این نمایشگاه شد.
در این جلسه خانم میرسیدی مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه این نمایشگاه منطقه ای برای اولین بار در گیلان برگزار می شود خواستار همکاری های دستگاههای اجرایی در این زمینه شد.
وی اظهار کرد : این نمایشگاه با شرکت چند استان کشور شامل ۴۲ نمونه از توانمندی های بانوان در تا بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان برگزار خواهد شد.

Share