احمدی نژاد می‌خواست کاری کند که وقتی شورای نگهبان مشایی را رد صلاحیت کرد مردم به خیابان بیایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه اعتماد از قول حسین مرعشی نوشت:   احمدی‌نژاد بدون اینکه شانس را داشته باشد در یک جایگاهی نشست که همه را زیر سوال برد. خدا به کشور رحم کرد، کشور یک اصالت‌هایی داشت که او نتوانست کار اصلی‌اش را انجام دهد. از نظر من کار اصلی که احمدی‌نژاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه اعتماد از قول حسین مرعشی نوشت:
مرعشی  احمدی‌نژاد بدون اینکه شانس را داشته باشد در یک جایگاهی نشست که همه را زیر سوال برد. خدا به کشور رحم کرد، کشور یک اصالت‌هایی داشت که او نتوانست کار اصلی‌اش را انجام دهد. از نظر من کار اصلی که احمدی‌نژاد دنبالش بود نفر اول شدن ایران بود. اصلا احمدی‌نژاد دنبال رییس‌جمهوری با یک دوره و دو دوره و رفتن نشستن در خانه نبود.
اگر احمدی‌نژاد موفق شده بود و با سرمایه‌گذاری‌هایی که کرده بود جواب گرفته بود قطعا به این زودی کنار نمی‌رفت، سرمایه‌گذاری او پول بود، احمدی‌نژاد معجزه پول را می‌فهمید. اصلا اینکه دنبال یارانه‌ها رفت، ربطی به کار اقتصاد نداشت، همه می‌دانستند این کار از نظر اقتصادی غلط است.
پیش‌بینی مشایی در سال اول این شده بود که پایان دوره آقای احمدی‌نژاد وضع کشور طوری خواهد شد که مردم به خیابان‌ها می‌آیند و می‌گویند آقای احمدی‌نژاد یک دوره دیگر بماند. وقتی این اتفاق نیفتاد گفت ما مدل مدودف با پوتین را اجرا می‌کنیم؛ اینکه احمدی‌نژاد می‌گفت می‌خواهم به جای ۴۵ هزار تومان، ٢٠٠ هزار تومان به هر نفر بدهم، در حالی که می‌دانست پولش نیست ولی دلش می‌خواست یک کاری کند که روزی که قرار است شورای نگهبان مشایی را رد صلاحیت کند ملت به خیابان‌ها بیایند و اعتراض کنند ولی اصلا باورش نمی‌شد کسی نیاید.
آن ١١ روز که در خانه نشست، دنبال این بود که تکلیفش را با نظام مشخص کند.

Share