مشاور وزیر بهداشت و درمان خبر داد

احداث بیمارستان فوق تخصصی مجهز در یک مکان خوش آب و هوای رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور با اشاره به اینکه مجمع خیران سلامت در سراسر کشور ۲۰۰ شعبه دارد، گفت: بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی به همت مجمع خیران سلامت احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید رضا نیری ظهر امروز در جمع خیران سلامت گیلان با اشاره به اینکه مجمع خیران سلامت در سراسر کشور ۲۰۰ شعبه دارد، اظهار داشت: قرار بود فعالیت‌های این مجمع تنها در خدمت دانشگاهیان باشد و امروز ما از بخش‌ها تقاضا داریم که در آنجا مجمع ایجاد کنیم.۱۳۹۲۱۲۱۸۱۵۵۲۳۱۷۵۲۲۳۰۰۱۷۳

وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مردم به مجمع خیران سلامت کمک کردند، افزود: با دست هیئت امنا دو هزار و ۵۷۰ مرکز درمانی در کشور ساخته شد.

مشاور وزیر بهداشت و درمان گفت: رشت در بسیاری از صحنه‌ها به خوبی درخشیده است و انتظار می‌رود در مجمع خیران سلامت نیز حضوری درخشان از رشت و گیلان را شاهد باشیم.

نیری با بیان اینکه باید رشت را در این حوزه به عنوان الگو و نمونه به کشور معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: در چهار محال و بختیاری که یک استان فقیر است و در آنجا مکان‌هایی وجود داشت که در شش ماه از سال تردد ممکن نیست به لطف خدا و به وسیله خیرین درمانگاه شبانه روزی زده شده است و در این استان ۱۰۰ پروژه افتتاح کردیم.

بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی به همت مجمع خیران سلامت احداث می‌شود

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در نظر دارد در یک مکان خوش آب و هوا بیمارستان مجهز فوق تخصصی بین‌ المللی زده شود، تصریح کرد: بیمارستان می‌تواند در رشت ایجاد شود بیمارستانی که با بالگرد مجهز باشد و دارای سوئیت‌های برای اقامت متخصصان باشد.

دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور با بیان اینکه گیلان می‌تواند در برای سایر استان‌ها به یک الگو تبدیل شود، گفت: برای سعادت دنیا و آخرت باید همه کارهای در راه رضای خدا باشد.

نیری با بیان اینکه تنها کاری در راه خدا و برای خدمت به مردم باشد پیروز است، تصریح کرد: برای استجابت دعاها باید حرکت کرد و وارد میدان عمل شد و تا وقتی که فرصت باقی است برای رضای خدا خدمت کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مقام‌ها پست‌ها فانی است، افزود: تنها چیزی که برای انسان است می‌ماند اعمال است.

مشاور وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه تنها عمل صالح است که برای انسان می‌ماند، گفت: هیچ عبارتی بالاتر از خدمت به بندگان خدا نیست.

نیری با تاکید بر اینکه اهل بیت در خدمت‌رسانی  به مردم اهتمام ویژه‌ای داشتند، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وقتی مردم وارد کار شوند آن کار موفق است و برکت آن مضاعف می‌شود./تسنیم

Share