بهره برداری از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری لاهیجان در دهه فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان از اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری لاهیجان در دهه فجر امسال خبرداد. سعید آگشته، شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروردگار متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان از اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری لاهیجان در دهه فجر امسال خبرداد.
agashteسعید آگشته، شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروردگار متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگذاری به شهروندان محترم لاهیجان را به اینجانب عطا فرمود.
وی اضافه کرد: پروژه های شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال شامل ۲۵۷۰۰ مترمربع آسفالت و ۸۳۰۰ متر مربع فرش بتن، همزمان با سی و ششمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.
آگشته گفت : افتتاح این پروژه ها با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری که حاصل پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر وتلاشها و زحمات شهرداران گذشته و تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش شهرداری می باشد را به شهروندان فهیم لاهیجان تقدیم می کنیم.
وی اضافه کرد : شهرداری لاهیجان برای افزایش رفاه شهروندان و رضایت آنها پروژه های زیادی را در دستور کار خود قرار داده تا زمینه جلب رضایت حد اکثری شهروندان فراهم شود.
شهردار لاهیجان افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، شهرداری لاهیجان نیز در راستای اجرای اقدامات فرهنگی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به مقوله فرهنگ پرداخته است.
آگشتته گفت: شهرداری لاهیجان امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای ویژه برنامه بصیرت قرآنی، تجدید پیمان با شهدای گرانقدر، عصری با شعر انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا در دهه مبارک فجر، برگزاری اولین جشنواره هفته فیلم در سالن همایش شهرداری، همکاری در اجرای نمایش های خیابانی، اجرای ویژه برنامه کانون عکس و نقد آثارمولفان معاصر در سالن همایش شهرداری را در برنامه کاری خود دارد.
آگشته اضافه کرد: شهرداری لاهیجان آماده دریافت نظر، انتقاد و پیشنهاد های سازنده شهروندان محترم می باشد که می توانند در هر ساعت از شبانه روز با تلفن گویای ۱۳۷ روابط عمومی شهرداری نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

Share