اجرای طرح ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی توسط شهرداری لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی توسط شهرداری لاهیجان با دستور فوری شهردار لاهیجان در دست اقدام است.  واحد خدمات شهر شهرداری در اقدامی ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی را از تاریخ ۹۳/۱۰/۳۰ به مدت یک هفته آغاز نموده است. با توجه به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی توسط شهرداری لاهیجان با دستور فوری شهردار لاهیجان در دست اقدام است.
agashte واحد خدمات شهر شهرداری در اقدامی ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی را از تاریخ ۹۳/۱۰/۳۰ به مدت یک هفته آغاز نموده است. با توجه به وجود نخاله ها و ضایعات فراوان در سطح شهر با هدف پاکسازی و توجه به بهداشت محیط این طرح مورد نظر ویژه مدیریت شهری قرار گرفت.

از اینرو از کلیه شهروندان محترم تقاضا می شود با ماموران شهرداری همکاری لازم را مبذول دارند و در صورت لزوم جهت اعلام مکان مورد نظر برای تخلیه ضایعات ساختمانی توسط شهرداری لاهیجان با شماره تلفن ۴۲۲۲۲۰۲۴ تماس حاصل نمایند.

شهردار لاهیجان : سیاست شهرداری لاهیجان استفاده از پتانسیل نیروهای انسانی با تجربه برای اداره امور شهر است
شهردار لاهیجان گفت: سیاست تیم مدیریت شهری (شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان) استفاده از پتانسیل نیروهای انسانی با تجربه برای اداره امور شهر است.
در نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد اداری شهرداری، شهردار لاهیجان گفت : از زحمات و تلاش های صادقانه مرتضی پور در طول دوران سرپرستی شهرداری و  کحالی شهردار سابق لاهیجان، تشکر و قدرانی می نمایم و از حضور در شهر لاهیجان با وجود شهروندانی فهیم و فرهنگ پرور خوشحالم.
آگشته افزود: کار در شهرداری، مقدس است. چون خدمت به خلق خداست و چه خدمتی بالاتر از اینکه به مردم خدمت کنیم و شهروندان به زندگی در این شهر افتخار کنند.
وی گفت : داشتن اقتدار سازمانی باید بر مبنای سواد و تجربه سازمانی باشد و با شعار، اقتدار بدست نمی آید.
شهردار لاهیجان گفت: میثاقی با هم داریم و آن هم قسم شدن با هم برای خدمت به شهروندان است.
آگشته در ادامه افزود: ساختار شهرداری لاهیجان باید اصلاح شود. اما هیچگونه تزریق نیرو از خارج به ساختار شهرداری نخواهیم داشت . هدف ما استفاده از پتانسیل موجود و استفاده از نیروی های انسانی با تجربه شهرداری لاهیجان در اداره امور شهر است.

Share