ابوذر ندیمی با کذّاب, بى دین, بى اعتقاد و فاسد خواندن مسئول یک سایت:

آیا این رویه اسلام آمریکایى نیست که هر هفته با دروغ و تهمت مسلمانان را آزار دهیم!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ندیمی نوشت:یک سایت کذّاب و بى دین و بى اعتقاد و فاسد (عقیده و اخلاق و بى دینى از جنس پیامبران و امامان) تاکنون هر چه علیه نماینده نوشت، با مداراى نماینده روبرو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یادداشت جدید نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در حالی منتشر شد که، روز سه شنبه مطلبی با عنوان « لو رفتن دوربین یکی از نمایندگان در دفتر امام جمعه ؟! »روی خروجی پایگاه خبری تحلیلی «احرار گیل» قرار گرفت.

nadimi9256 (3)زبان گویا نوشت:یادداشت جدید نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در حالی منتشر شد که، روز سه شنبه مورخ (۷ بهمن ۹۳) مطلبی با عنوان « لو رفتن دوربین یکی از نمایندگان در دفتر امام جمعه ؟! » روی خروجی پایگاه خبری تحلیلی «احرار گیل» و بازنشر آن در پایگاه خبری تحلیلی «۸ دی نیوز» قرار گرفت.

متن یادداشت ابوذر ندیمی به شرح ذیل می باشد:

 مزخرف !

سوء استفاده از فضاى مجازى، کم کم به انواع فسادها دامن مى زند …

یک سایت کذّاب و بى دین و بى اعتقاد و فاسد (عقیده و اخلاق و بى دینى از جنس پیامبران و امامان) تاکنون هر چه علیه نماینده نوشت، با مداراى نماینده روبرو شد.

به همین دلیل مزخرفى تحت عنوان دوربین، در خانه یا دفتر یک امام جمعه اى را نشر مى دهد، و آن را در به اصطلاح شنیده ها!!! البته از اساس باطل!!!! منتشر کرد که حتماً باید علیه آن شکایت قضایى و امنیتى داشت تا همه ماجرا از سیر تا پیاز معلوم گردد و سزاى این بى اخلاقى و بى دینى، روشن گردد …

چگونه به نام اسلام و هشت دى (!!!!؟؟؟؟) و احرار (!!!!؟؟؟؟) مى توان دروغ گفت ؟؟؟!!!

خبرى و داستانى را علیه مردم یک شهرستان و مقامات معنوى، سیاسى و اجرایى آن منتشر کرد !؟

چگونه راحت دروغ مى گویند !!!؟؟؟  راحت تر تهمت مى زنند !!!؟؟؟

دو امام جمعه و یک نماینده و یک مسئول را درگیر بى اخلاقى و بى دینى قرار مى دهند و در آخر هم براى روز مبادا مى نگارند که ما تائید نمى کنیم!!!؟؟؟

کدام آیه، حدیث و رفتار نبوّى و علوى اجازه مى دهد تا ببافیم و با ایماء، اشاره و سر و دست هرچه مى خواهیم به هر فرد (مخصوصا منتخبین و نمایندگان داراى جایگاه قانونى، معنوى و …) نسبت دهیم!!!؟؟؟

چه کسى مى پذیرد؟ ادعاى اصول و معنویت بشود، ولى به این راحتى و آزادگى (البته آزادى از قید اصول و اسلام ناب، قانون و خودخواهى حزبى و سیاسى و شاید به قول خبرنگارى سفارشى !!!؟) این اندازه دروغ را که ریشه همه گناهان است !؟

تهمت را که خود گناه کبیره است، آبروریزى را که حتّى اندازه و بلکه بالاتر از کعبه الهى است را مدیریت کنیم !!!؟؟؟

و این همه راست و دروغ بافتن هر هفته و … را نشر مى دهیم و نه از خدا مى ترسیم و نه از خلق و حق النّاس و به اصطلاح نه از دنیا و نه از آخرت خوفى نداریم !!!؟؟؟

و از حوصله و صبر و مداراى یک نماینده، طى این دو سال مکرر اندر مکرر سوء استفاده مى کنیم را باید چه نامید؟!

این آزادگى و پاسداشت از هشت دى است !؟

آیا اساساً این کارکرد ربطى به اسلام ناب دارد !؟

آیا این رویه اسلام آمریکایى نیست که هر هفته با یک یا چند دروغ و تهمت مسلمانان را آزار دهیم !؟

از دست و زبان (قلم و رسانه) آزردن مسلمانان شرط کدام اسلام است !؟

شیطان همه را وسوسه مى کند و این رفتار شیطانى (دروغ، تهمت، آبرو ریزى) توصیه کدام بزرگ پیامبر (ص) و امامى (ع) است !؟

آیا حداقل براى حفظ اسم (احرار و هشت دى) و مفاهیم آن (آزادگى و دفاع از ولایت) ایجاب نمى کرد و نمى کند که زبان را به این کبائر آلوده و ملوث نسازیم !؟

چنین کردارى و گفتارى شایسته چه پاسخ دنیوى و آخرتى است !؟

خجالت، شرم و حیاء آیا از شروط دین و اخلاق نیست !؟ ما را چه مى شود ؟؟

* آن دیگران کامنت هاى همیشه دروغ مى نویسند !؟

روزى مى نوشتند که نماینده، شهردار قبلى را برداشت! روز دیگرى نوشتند که این یکى را او آورد!

و بعد هم که اعضاى شورای شهر (به مانند همین مصاحبه آخرشان) و یا شهرداران آنرا منکر مى شوند، حتّى یک عذر خواهى معمولى از آن همه دروغ ننوشتند و نگفتند !!

* آن یکى جوان بى دینان (و اخلاق) در چشم تو نگاه مى کنند و یک روز مى گویند که هیچ کارى (پروژه اى و …) نکرد و انجام نداد و به اتمام نرساند !!

و اگر بگویى (این همه و …) و بگویند که این ها پس چیست مى شوى شعبان و …

* آن یکى مى خواهد، کمک یک مسئول دولتى به بیش از صد و هفتاد (به نوشته خود) به کاندیداها (بلکه نمایندگان) از مجلس هشتم را جورى و گونه اى به تو که نبودى، نسبت دهد !!!

* آن یکى که کودک و جوان سیاست است و تازگى عکسى گرفته! مى خواهد سال ها هزینه دادن سیاسى و … تو را انکار کند !؟

* آن یکى با وقاحت هر چه بیشتر در حالى که بزرگترهایشان هم مى دانند که به علّت پایگاه همیشه نماینده (در همه ادوار و هم اکنون) گذر از او را نه آسان و شاید ممکن نمى داند، با هزار لطایف الحیل از هیچ، داستانى مى سازند تا شاید خود را آرام کنند، هر چند که از این بى تابى و غصّه هیچ گاه آرامش نخواهند دید و داشت.

* آن یکى اوج طرح او در تریبون مجلس، تلفیق، کمیسیون و رسانه را نمى تواند جز با حسادت و بیمارى از این دست، التیام بخشد !

و از سرافرازى (رئیس جدید سازمان صدا و سیما) که حتّى براى یک دقیقه نه با او سخن، نشست، نوشته و … (نه فقط در زمان مسئولیت، بلکه در همه ایّام) نداشته است، داستان ها مى سراید و این در حالى است که دقیقه اى را تاکنون با هم نبوده اند (در حالیکه حتما هر دو یکدیگر را مى شناسند) !!!

عجب دنیایى و عجب تر آدم هایى !؟

*********************************************************

مطلب (( لو رفتن دوربین یکی از نمایندگان در دفتر امام جمعه ؟! )) که روی خروجی پایگاه خبری تحلیلی “احرار گیل” و “۸ دی نیوز” قرار گرفت، به شرح ذیل می باشد:

آورده اند از زمان امام جمعه قبل نماینده باهوش شهرستان یکی از رفقای ناب خودشو که اتفاقاً زاهد و «پرهیزکار» هم بود میبره تو دفتر امام جمعه، با تردستی خاصی یه مسئولیت بزرگ براش میگیره تا خیالش  از بابت تریبونهای معنوی مخالف استانی راحت بشه و نه اینکه این آقای نماینده میانه اش با تبلت و کلاً فضای مجازی خیلی خوبه و بین مجلس نشینان شهره هست؛ شاید از این مسئول جدید خواسته بوده که چپ و راست اخبار شونو از طریق نرم افزارهای (شما بخوانید ممنوعه!!) براش انلاین بفرستتد که…

دست بر قضا امام جمعه عوض میشه و امام جمعه جدید گر چه از نزدیکی های تهران به این شهرستان خوش منظره ی شرق گیلان میاد ولی همشهری در میاد و سابقه این نماینده در کیف چرمی اش؛ آنلاین…!!!

این امام جمعه بزرگوار میشه رفیق و رفیق و رفیق اون عزیز بالادستی که با این آقای نماینده میانه اش از قدیم الایام سفید نبود…

حالا شما چه فکر می کنید؟ چه پیش آمد؟!

قضیه کارد و پنیر رو شنیدید؟! اوج درگیری شون در تعویض آقای شهردار بود که واویلایی در تریبونها و رسانه های دو طرف دود می کرد یکی تریبون داره و دیگری زبانی گویا!! گرفتی؟! بالاخره امام جمعه جدید مخفی گاه نصب دوربین نماینده رو کشف و پایگاه اصلی اش رو دود کرد رفت هوا… و این قصه ادامه داره!/اینها رو ما تایید نمی کنیما؟!

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share