اظهارت عجیب و غریب عضو هیات مدیره بانک مسکن

آمادگی تحویل مسکن مهر بدون امکانات آب، برق و فاضلاب را به متقاضیان داریم!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان این‌که مسائل آب، برق و فاضلاب را خود متقاضی می‌تواند پیگیری کند، افزود:این آمادگی را داریم که در صورت تمایل متقاضی واحدهای مسکن مهر -بدون امکانات زیربنایی- را تحویل دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان این‌که مسائل آب، برق و فاضلاب را خود متقاضی می‌تواند پیگیری کند، افزود:این آمادگی را داریم که در صورت تمایل متقاضی واحدهای مسکن مهر -بدون امکانات زیربنایی- را تحویل دهیم.

vam-maskansعلیرضا بُلگوری اظهار کرد:استراتژی ما این نیست که با تحویل واحدهای بدون امکانات زیربنایی، مشتریان گرفتار شوند، اگر مشتری تمایل داشته باشد واحد را به آنها تحویل می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌ یا این‌که اگر متقاضیان مسکن مهر فکر می‌کنند خودشان  پیگیری بیش‌تری می‌توانند داشته باشند و زودتر به واحد مسکونی آماده برسند، از نظر ساخت تقریبا می‌توانیم این واحد را تحویل دهیم.

وی با بیان این‌که مسائل آب، برق و فاضلاب را خود متقاضی می‌تواند پیگیری کند، افزود:این آمادگی را داریم که در صورت تمایل متقاضی واحدهای مسکن مهر -بدون امکانات زیربنایی- را تحویل دهیم.

 مرداد امسال نریمان مدیرعامل شرکت‌های عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به کم‌کاری وزارت نیرو، افزود: با در نظر گرفتن فشار مردم در خصوص تحویل پروژه‌های ساخته شده از متقاضیان تعهد محضری می‌گیرم و از این به بعد آنها برای دریافت انشعابات واحدهای خود به وزارت نیرو مراجعه می‌کنند./تسنیم

Share