هزینه تبلیغات پدیده شاندیز در یک سال+ سند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آن طور که صورتهای مالی پروژه پدیده شاندیز نشان میدهد، این شرکت در سال گذشته حدود ۱۰.۵ میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کردهاست. البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامهها هم از آن بهره بردهاند. به عنوان مثال روزنامه همشهری […]
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آن طور که صورتهای مالی پروژه پدیده شاندیز نشان میدهد، این شرکت در سال گذشته حدود ۱۰.۵ میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کردهاست.
البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامهها هم از آن بهره بردهاند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود ۱.۴ میلیارد تومان، روزنامه ایران ۹۰۰ میلیون تومان و روزنامه جام جم ۷۷۰ میلیون تومان از این بابت درآمد داشتهاند.
این ارقام نشان میدهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیشپرداخت تبلیغات در صداوسیما و سه روزنامه، در سال ۹۲ عددی بالغ بر ۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه کردهاست. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت در همایشها و تهیه گسترده اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.
/آنا
دیدگاه