استاندار گیلان در بازديد از پروژ ه هاي تكميل آزاد راه رشت قزوین

۷ کیلومتر باقی مانده آزاد راه رشت قزوین تا پایان سال به مناقصه می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر دیروز در بازدید از پروژ ه های تکمیل آزاد راه رشت قزوین و چهار خطه کردن محور منجیل – رودبار نحوه اجرای این طرح ها و سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی آن را بررسی کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر دیروز در بازدید از پروژ ه های تکمیل آزاد راه رشت قزوین  وچهار خطه کردن محور منجیل – رودبار نحوه اجرای این طرح ها و سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی  آن را بررسی کرد.

jpg2936 دکتر محمد علی نجفی در این بازدید ها که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری وجمعی از مدیران کل او را همراهی می کردند بر ضرورت تکمیل هر چه سریعتر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت تاکید کرد و افزود : هم اکنون بخشی از  باقی مانده  آزاد راه قزوین – رشت در منطقه شمال شهر منجیل به طول ۹۰۰ متر با تلاش تمامی دست اندرکان در دست اجرا می باشد و با تکمیل این پروژه و همچنین آماده شدن ۲۲۰۰ متر از این مسیر در سال گذشته ترافیک سنگین در منجیل برطرف میشود .

 استاندار گیلان همچنین با اشاره به اهمیت اجرای پروژه تعریض محور روبار – منجیل و تبدیل آن به بزرگراه چهار خطه اظهار داشت : بخشی از این پروژه به طول ۱۸۰۰متر سال گذشته به بهره برداری رسید که نقش مهمی در کاهش بار سنگین ترافیک در تعطیلات عید نوروز داشت و۳۲۰۰ متر باقیمانده نیز تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از استانهای مهمان پذیر در کشور می باشد که هرساله خیل زیاد مسافران به استان سرسبز گیلان عزیمت می کنند ، به لحاظ عدم تکمیل آزاد راه قزوین رشت در محدوده منجیل و رودبار همیشه با ترافیک سنگین مواجه هستیم گفت :با تکمیل ۹۰۰متر باقیمانده آزاد راه و چهار خطه کردن محور منجیل به رودبار تا پایان سال ترافیک سنگین این محور که به یک گلوگاه بزرگ در کشور معرفی شده است برطرف خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از واگذاری ۳ کیلومتر دیگر از آزاد راه رشت قزوین به پیمانکار خبر داد و افزود :ساخت این پروژه با ۱۶۰میلیاردتومان  به یاری خداوند در مدت ۱۸ ماه به اتمام خواهد رسید .

دکتر نجفی افزود افزود :وزیر راه و شهرسازی ، قول مساعد دادند تا  ۷ کیلومتر دیگر آزاد راه نیز تا پیش از عید به مناقصه برود .

 jpg2932 jpg2935

Share