۲ دختر جوان زنده زنده در آتش سوختند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تصادف شدید هوندا سیویک با گاردریل میانی در بزرگراه بابایی دو کشته و دو مجروح بر جا گذاشت. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، این حادثه در ساعت ۱۱:۲۲ دقیقه صبح امروز سه شنبه توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تصادف شدید هوندا سیویک با گاردریل میانی در بزرگراه بابایی دو کشته و دو مجروح بر جا گذاشت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، این حادثه در ساعت ۱۱:۲۲ دقیقه صبح امروز سه شنبه توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاههای ۵۶، ۵۷ و گروه امداد و نجات ۱۰ را به بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به شهرک حکیمیه اعزام کرد.

بنا به گفته معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، در اثر تصادف شدید هوندا سیویک با گاردریل میانی در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، هوندا آتش گرفت و دو سرنشین آن که دو دختر جوان بودند در میان شعله های آتش و در داخل خودرو گرفتار شدند.

مرتضی بهروز با اشاره به این که دو پسر ۱۸ ساله از سرنشینان دیگر هوندا که دچار آسیب دیدگی شده بودند از اتاقک خودرو خارج شده بودند، گفت: آتش نشانان به محض حضوردر محل حادثه با لوله‌های آبدهی آتش‌ را خاموش کردند.

او گفت: در این حادثه هر دو سرنشین دختر هوندا به علت شدت سوختگی و صدمات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست دادند که پس از تایید فوت آنان توسط عوامل اورژانس، پیکرشان توسط آتش نشانان تحویل نیروی انتظامی شد.

بهروز در مورد علت این حادثه گفت: علت وقوع تصادف از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

Share