یک خواننده پاپ دیگر وارد عرصه بازیگری شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، یک خواننده پاپ دیگر راهی سینما شد تا این بار شانس خودش را در دنیای هنر هفتم تجربه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، یک خواننده پاپ دیگر راهی سینما شد تا این بار شانس خودش را در دنیای هنر هفتم تجربه کند. taleb zade

عماد طالب زاده خواننده پاپ با ایفای نقش در فیلم «سکه»، وارد عرصه بازیگر شد. طالب زاده در این زمینه گفت: «چندی پیش بازی ام در فیلم «سکه» به تهیه کنندگی پرویز فارسیجانی به پایان رسیده و فکر می کنم فیلم هم اکنون آماده نمایش شده باشد. در این فیلم با رضا رویگری، فلور نظری، سارا منجزی، پوراندخت مهیمن، شهرام قائدی و هلیا امامی همبازی بودم». او همچنین درباره چگونگی ورود خود به دنیای بازیگری به بانی فیلم گفت: «حضورم در این فیلم به صورت کاملاً اتفاقی پیش آمد و هیچگونه شناختی از عوامل فیلم نداشتم. حال بعد از پایان کار باید به این نکته اشاره کنم که تجربه بسیار خوبی از حضور در این فیلم به دست آوردم و همکاری بسیار صمیمانه ای با عوامل داشتم.»
طالب زاده درباره ادامه روند فعالیت بازیگری خود در آینده نیز گفت: «علاقه بسیار زیادی به بازیگری دارم و در صورتی که اگر باز هم پیشنهاد خوبی مطرح شود، با آغوش باز آن را می پذیرم. البته ترجیح می دهم این بار در زمینه سینما فعالیت داشته باشم و منتظر می مانم تا وقت آن سرانجام برسد.»
این خواننده پاپ درباره نقشی که در این فیلم ایفاگر آن بوده نیز گفت: «در این فیلم نقش پسری از طبقه مرفه جامعه را برعهده داشتم که قرار است با دختری از قشر متوسط رو به پایین جامعه ازدواج کند و در همین راستا اتفاقات مختلفی برایش رخ می دهد.»
طالب زاده درباره عزیمت برادرش حمید به آمریکا و اینکه آیا این اتفاق باعث محدود شدن فعالیت او در داخل کشور شده نیز گفت: «به هر حال حمید تصمیمی گرفته و من نیز به آن احترام می گذارم. همانطور که می دانید هر کس جوابگوی رفتار و اعمال خودش خواهد بود و تصمیمی که حمید گرفته عواقبی برای من نداشته است. در حال حاضر مشغول آماده سازی آلبومم هستم و اجازه بدهید اسم آن را بعداً اعلام کنم. عجله ای برای انتشار آلبوم ندارم و به محض آماده شدن آن را وارد بازار موسیقی خواهم کرد».

/بانی فیلم

Share