آیت‌الله قربانی در نماز جمعه رشت

کیفیت نان هیچ تغییری نکرده است/ غرب درباره آزادی بیان دروغ می‌گوید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه رشت گفت: ۳۰ درصد قیمت نان را افزایش دادند اما هیچ تغییری در کیفیت نان نداشته است.خطیب جمعه رشت درباره آزادی بیان در غرب، خاطرنشان کرد: غرب در باره آزادی بیان دروغ می‌گوید و به دنبال تضعیف اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه رشت گفت: ۳۰ درصد قیمت نان را افزایش دادند اما هیچ تغییری در کیفیت نان نداشته است.
آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه رشت با تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مکتب اسلام توانسته بشریت را از انحراف‌ها که اکنون جهان گرفتار آن است نجات دهد و این نعمت الهی محسوب می‌شود که خداوند از باب لطف پیامبر (ص) را مبعوث کرد.

ghorbani-300x200وی با اشاره به آیه قرآن درباره جشن برای روزهای خداوند افزود: مردم در این روزها تعظیم شعائر الهی و اظهار خوشحالی می‌کنند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر در جهان پیرو مکتب پیامبر (ص) هستند، ادامه داد: ۳۰۰ میلیون نفر پیرو امام جعفر صادق (ع) هستند.

وی گفت: میلاد پیامبر روز اخلاق نامگذاری شده و پیامبر (ص) برای مکارم اخلاق مبعوث شد و اخلاق نیکو در جامعه ترویج یافت.دیارمیرزا

قربانی به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در تهران اشاره کرد و افزود: دانشمندان بسیاری از کشورهای مختلف در این کنفرانس شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه نجات دنیای امروز نیازمند وحدت است، یادآور شد: در ایران فراق مختلف اسلامی برادرانه در کنار هم زندگی می‌کنند.

خطیب جمعه رشت به بارش برف اشاره کرد و گفت: خداوند نعمت برف را بر ما ارزانی داشته است و گیلانی‌ها از رحمت خداوند برخوردار هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان مراقب باشند ممکن است برف سنگین ببارد، افزود: دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث غیر مترقبه داشته باشند.

قربانی با انتقاد از کیفیت نان، گفت: ۳۰ درصد قیمت نان را افزایش دادند تا کیفیت نان ارتقا یابد اما در کیفیت نان تغییری حاصل نشده و مسئولان مربوطه باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

وی به سالروز ۱۹ دی ماه اشاره کرد و یادآور شد: ۱۹ دی یادآور فداکاری مردم انقلابی قم بود که در مقابل درج مقاله علیه امام (ره) در روزنامه اطلاعات آن زمان قیام کردند، درود بر مردم ایران که امام راحل را تنها نگذاشتند و انقلاب اسلامی احیای اسلام ناب محمدی (ص) است.

خطیب جمعه رشت درباره آزادی بیان در غرب، خاطرنشان کرد: غرب در باره آزادی بیان دروغ می‌گوید و به دنبال تضعیف اسلام است.

/فارس

Share