آمریکا بار دیگر به کمک داعش آمد

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده پارلمان عراق با تأکید بر عدم جدیت ائتلاف بین‌المللی در حملات خود علیه مواضع داعش تاکید کرد که تروریست‌های داعش همچنان در حال دریافت کمک‌های تسلیحاتی از سوی هواپیماهایی ناشناس هستند. «نهله الهبابی» نماینده استان نینوا در مجلس عراق در گفت‌وگویی با افشای نقش منفی […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده پارلمان عراق با تأکید بر عدم جدیت ائتلاف بین‌المللی در حملات خود علیه مواضع داعش تاکید کرد که تروریست‌های داعش همچنان در حال دریافت کمک‌های تسلیحاتی از سوی هواپیماهایی ناشناس هستند.

یسبسب«نهله الهبابی» نماینده استان نینوا در مجلس عراق در گفت‌وگویی با افشای نقش منفی ائتلاف بین‌المللی در جنگ علیه داعش گفت: ائتلاف بین‌المللی در حملات هوایی خود علیه تروریست‌های داعش هیچ جدیتی ندارد و حتی به دنبال دور کردن بسیج مردمی از صحنه نبرد با تکفیری‌ها در عراق است تا بدین ترتیب قضیه داعش در عراق در آینده‌ای نزدیک فیصله پیدا نکند.
وی افزود: تروریست‌های داعش همچنان توسط جنگنده‌هایی که هویتش در عراق، سوریه مشخص نیست کمک‌هایی را دریافت می کنند.

“قبل از این نهله الهبابی اعلام کرده بود سه هواپیمای آمریکایی در فرودگاه تلعفر در شمال موصل حامل سلاح های پیشرفته، اغذیه و البسه برای گروههای داعش بر زمین نشسته است و البسه ای که به داعش داده شده است شبیه یونیفرم افسران و نیروهای پیشمرگه است و هدف رخنه به این نیروها(پیشمرگه) است.
الهبابی تاکید کرد: سلاحی که به جنایتکاران داعش رسیده است شبیه سلاح ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه است. گروه داعش از سوی پنج کشور منطقه ای و بین المللی حمایت تسلیحاتی می شود.
نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: حمله داعش به نینوا موجب آوارگی هزاران تن از ترکمان‌ها و دیگر شهروندان عراقی از تلعفر، الرشیدیه، قرقوی و دیگر مناطق ترکمان نشین شد و این علاوه بر آوارگی هزاران تن از موصل و شهرهای دیگر نینوا است.

/داعش . ای ار

Share