فرماندار لاهیجان در مراسم معارفه شهردار:

کحالی بسیار پرتلاش بود/تلاش کنیم کارنامه خوب و ماندگار داشته باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاظم کسرایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار این شهر با ذکر حدیثی از پیامبر (ص) اظهار کرد: پیامبر (ص) می‌فرماید قدر مدیریتی که خداوند به شما اعطا می‌کند بدانید، قبل از آن که از آن جدا شوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاظم کسرایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار این شهر با ذکر حدیثی از پیامبر (ص) اظهار کرد: پیامبر (ص) می‌فرماید قدر مدیریتی که خداوند به شما اعطا می‌کند بدانید، قبل از آن که از آن جدا شوید.
IMG_6675وی ادامه داد: اگر خدمت برای رضایت‌مندی خدا باشد در آن صورت انسان نیز راضی می‌شود و هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد و تلاش کنیم کارنامه خوب و ماندگار داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) می‌فرمایند هیچ عبادتی بالاتر از خدمت نیست، تصریح کرد: بنابراین هر کسی بخواهد کمر همت برای خدمت به مردم ببندد به طور یقین نزد مردم و خدا عزیز است.

کسرایی لاهیجان را شهرستان نمونه گردشگری جهان اسلام خواند و گفت: خدمت‌گزاری در این شهرستان بزرگ‌ترین افتخار ماست زیرا مردمانی فرهیخته و با علم، هنر و ادب دارد.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای زیادی در لاهیجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: لاهیجان شهرستانی بهره‌مند از مواهب دریا، کوهستان، جنگل، جلگه و نعمت‌ها و طبیعت است.

این مسئول لاهیجان را دارای جایگاهی ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تمام کسانی که در شهر لاهیجان مسئولیت دارند از ظرفیت‌های این منطقه برای توسعه و آبادانی بیشتر استفاده کنند.

وی شناساندن ظرفیت‌های گردشگری لاهیجان به گردشگران ایرانی و خارجی را مورد تاکید اعضای شورا و شهردار جدید این شهر قرار داد و یادآور شد: لاهیجان از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، کشاورزی و … استعدادهای زیادی دارد و فعالیت‌هایی نیز در این راستا در حال انجام است.

کسرایی یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم دست به دست هم دهیم و آنچه که حق مردم لاهیجان است انجام گیرد تا تمام مردم کشور از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان تصریح کرد: کحالی در سمت شهردار لاهیجان بسیار پرتلاش بود و زحمات زیادی کشید.

فرماندار لاهیجان با تبریک به سعید آگشته شهردار جدید لاهیجان، از اعضای شورای اسلامی این شهر نیز قدردانی کرد./فارس

Share