به منظور حفظ كيفيت منابع آب و ارتقاي سلامت مردم

کارگروه اجرایی مدیریت جامع کیفیت آب گیلان تشکیل شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به منظور حفظ کیفیت منابع آب و ارتقای سلامت مردم کارگروه اجرایی مدیریت جامع کیفیت آب گیلان تشکیل شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به منظور حفظ کیفیت منابع آب و ارتقای سلامت مردم کارگروه اجرایی مدیریت جامع کیفیت آب گیلان تشکیل شد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا این کارگروه که ریاست آن در استان طی حکمی از سوی میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا به آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و رئیس شورای مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان واگذار شده است بنا دارد با رسیدن به اهداف مورد نظر خود در راستای کیفیت منابع آب و ارتقای سلامت مردم بکوشد.
سیاستگذاری و برنامه ریزی جهت مدیریت کیفی منابع آب های سطحی، زیرزمینی و غیرمتعارف ,سیاستگذاری و برنامه ریزی جهت مدیریت کیفی پساب ,توسعه ، ارتقاء و به کارگیری فناوری های مناسب در تأسیسات آبی با رویکرد حفظ و بهبود کیفیت منابع آب, توسعه تعامل و هماهنگی فی مابین شرکت های مادر تخصصی مدیریت منابع آب و مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت های زیرمجموعه آنها در خصوص اجرای برنامه های مدیریت کیفی منابع آب های سطحی، زیرزمینی و غیر متعارف و سیاستگذاری و برنامه ریزی جهت ارتقاء آگاهی های عمومی از اهداف تشکیل این کارگوره است.
گفتنی است در راستای رسیده به اهداف مدنظر ;علاوه بر استفاده از تجربیات ادارات و دستگاه های عضو کارگروه از تجربیات ارزنده نخبگان ، دانشگاهیان و صاحبنظران حوزه آب نیز بهره گیری خواهد شد.
متخصصین و صاحب نظران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه های www.glrw.ir و www.news.glrw.ir مراجعه نمایند.

Share